Roze met witte stippen

Een tijdje geleden besefte ik me dat ik al heel lang niet gestempeld had met m’n Konad image plates. Ik was zo blij met m’n big image van Dashicabeautyshop. Na lang graven in m’n verzameling van image plates vond ik uiteindelijk image plate m79. Een prachtige plate die ik graag weer eens wilde gebruiken. Kijk je mee naar wat ik ermee gedaan heb?

Jeej, stipjes! Wie vind dat nou niet leuk?! Als basis heb ik Gum pink van Elf gebruikt. Een prachtig kauwgom ballen roze, waar ik binnenkort een swatch van ga laten zien. Daarna heb ik met wit stipjes erop gestempeld. In m’n gedachten waren de Konad image plates heel erg smal en klein en zou het nooit m’n hele nagels bedekken. Mijn blijheid toen dit niet het geval bleek te zijn, was dan ook niet te beschrijven.
Glitters vind ik erg leuk op om te hebben. Alleen het eraf halen is zo’n hel dat ik het eigenlijk amper doe. Wie kent het niet? Eeuwig met een watje over één vinger heen gaan om het er uiteindelijk af te krijgen om vervolgens met wanhoop te denken aan de overige vingers. Een oplossing voor dit probleem is slechts op één nagel glitters doen. Dit staat erg leuk en het eraf halen kost veel minder tijd. In mijn geval koos ik ervoor om Carrie van Essence op m’n ringvinger aan te brengen.

Als laatste detail bracht ik nog een laagje Fairydust aan. Het effect van deze lak is eigenlijk bijna niet te zien op de foto. In het flesje is wel duidelijk het holografische effect te zien. Op de nagels ziet het er ongeveer hetzelfde uit.

20 thoughts on “Roze met witte stippen

  1. Sinds kort verkopen ze van Essence ook Studio nagellak remover. Glitters verdwijnen hiermee als wolken voor de zon.

    Leuke creatie overigens!

Geef een reactie

