NOTD; Coral

ELF is een absoluut budget merk, zelf had ik nog geen enkele ervaring met dit zeer bekende merk in de blogwereld.
In de stash van Tamara vond ik dit ELF lakje, en ik moest dan ook even ervaring opdoen met ELF.

ELF gaf de toepasselijke naam Coral aan dit lakje, beter hadden ze het wat mij betreft niet kunnen kiezen.
Dit is inderdaad een koraal kleurtje, en wat voor één?  Ik vind ‘m prachtig. De gouden shimmer in de lak past er perfect bij.
Dit schattige lakje dekt volledig in drie laagjes en is uitstekend draagbaar voor elke gelegenheid.
Coral is ook nog eens uitermate geschikt als basis voor een nailart, omdat het een vrij rustig lakje is.

De lakjes van elf zijn maar 1 euro, en voor die ene euro ben ik ook nog eens goed te spreken over de kwaliteit van de lak.
De kwastjes hebben soms wat uitstekende haartjes, maar ik heb hier geen hinder van ondervonden.

Zijn jullie bekend met de lakken van elf?

29 thoughts on “NOTD; Coral

  1. Erg mooie lak! Over het algemeen ben ik prima tevreden over de lakjes van ELF, ze drogen niet snel uit, en blijven perfect 3 dagen goed zitten zonder te chippen.. en hey, dat voor 1 euro?

  2. Erg mooie lak! Over het algemeen ben ik prima tevreden over de lakjes van ELF, ze drogen niet snel uit, en blijven perfect 3 dagen goed zitten zonder te chippen.. en hey, dat voor 1 euro? Zeker een aanrader voor als je op zoek bent naar een goedkope lak!

  3. Ziet er heel erg mooi uit! Ik heb ook lakjes van elf maar ik vind ze allebei vreselijk dus ik denk dat ik ze maar niet meer ga kopen 😦

    • Ik was er eerst ook niet zo te spreken over, maar ik heb er laatst weer 3 lakjes van gekregen en ben daar echt zeer tevreden over. Mooie kleurtjes, ze blijven goed zitten en het kwastje was niet apart

  4. Ahh wauw zeg, heel mooi kleurtje! Is die trouwens nieuw sinds een tijdje? Want ik heb een tijd terug ook veel kleurtjes besteld bij ELF, maar deze heb ik geloof ik niet gezien.. In ieder geval een reden voor mij om er snel weer te bestellen! Veel lakjes vind ik toch heel goed te doen voor die ene euro. 😀

    • Ik kan het me niet exact herinneren, maar ik heb dit lakje ergens in het najaar van vorig jaar gekocht. Hij is dus niet echt nieuw te noemen

  5. Wat een prachtig mooi kleurtje. Precies de kleur van de Rose Gold blush, is het niet? Hij lijkt een beetje qua gloed op Catrice’s Big Spender Wanted, alleen is deze veel peachier getint.

Geef een reactie

