Review: Lush Emotibomb up you gets

Lush vind ik echt een geweldige winkel. Er zijn veel verschillende aparte dingen te kopen. Door Carola ben ik voor het eerst met Lush in contact gekomen en sindsdien ben ik echt verslaafd. Één van de leukste dingen van de Lush vind ik de emotibombs. Deze bombs kan je in de douche neerleggen en als er water opkomt komt er een geur vrij. Ik heb de geur up you gets.

Wat zegt Lush over Up you gets?
Volgens ons zijn er maar weinig mensen die ’s ochtends fris en fruitig hun bedje uit springen. Voor alle anderen is er nu deze frisse vriend, met limoen, citroen en grapefruit. Aroma therapie voor onder de douche! Leg de Emotibomb op de bodem van je douchecabine zodat de warme stralen van de douche de Emotibomb raken. En geniet van de heerlijke dampen!

Hoe ziet het er uit?
De emotibomb heeft een ovale vorm. Up you gets heeft een oranje mannetje erop staan. Het witte geeft wel een beetje af. Het bestaat namelijk uit poeder en dit geeft af op je handen als je het vast houdt.

Hoe gebruik je het?
De emotibomb is heel handig in gebruik. Het enige wat je hoeft te doen is de bomb neerleggen op de grond in de douche. Daarna moet je de douche aanzetten en als er water opkomt gaat het bruisen en komt de geur vrij.

Met een emotibomb kan je 1 douche beurt doen. Het oplossen gaat namelijk vrij snel. Up you gets ruikt naar citroenen. De geur is wel erg lekker, maar viel me een beetje tegen. Ik vond de geur namelijk niet heel erg intens en soms zelfs een beetje moeilijk om te ruiken. Dit vind ik zelf een minpunt aangezien de geur toch wel goed ruikbaar zou moeten zijn.

Pluspunten;
+ het is een leuk idee
+ het ruikt wel lekker

Minpunten;
– je kan maar 1 douche beurt ermee doen
– de geur is soms niet sterk genoeg

Lush emotibombs zijn te koop bij Lush en kosten €3,45. Hiermee kan je 1 keer doen.

Ik vind de emotibomb een leuk product. Zeker om aan iemand cadeau te geven, die het nog nooit gebruikt heeft. Zelf zou ik het niet zo snel meer kopen.

Wat is jouw favoriete product van Lush?

12 thoughts on “Review: Lush Emotibomb up you gets

  1. Ik heb alleen de lemony flutter van lush, aangezien bij ons de lush niet in de buurt zit:( Dit ziet er wel heel erg leuk uit, lijkt me ook een fijn product.

  2. Oh dit vind ik echt de stomste dingen die ze ooit uitgevonden hebben! Toen ik voor het eerst bij Lush ging bestellen had ik precies deze ook meebesteld. Nou, achteraf zag ik het nut er echt niet van in. Ik rook er onder de douche eigenlijk nauwelijks wat van. Ik vind het zonde om hier geld aan uit te geven. Maar ik ben wel een hele grote Lush fan hoor, ben heel laaiend over andere producten. 😛

  3. Ik heb echt helemaal niks van Lush, ik moet echt snel een keer een winkel opzoeken en wat kopen!

    • Ik vind Lush echt geweldig! Ze hebben geweldige spullen, maar deze vind ik dus wat minder 😉 Ik ben vooral tevreden over Lemony flutter

Geef een reactie

