NOTD; Otherworldly

Een flinke tijd terug alweer, bestelde wij bij de vernieuwde nailssupplies.us negen nieuwe lakjes.
Dit keer had ik een klein beetje moeite met kiezen, er is zoveel keus!

Na heel veel swatches bekeken te hebben op het www, besloot ik dat otherworldly mijn kant maar eens op moest komen om mijn nagellakstash te verreiken.

Otherworldly is een neon blauw lakje, en lijkt op het eerste oog holografische glitters te bevatten. Wanneer je dit lakje op je nagels aanbrengt merk je dat dit gezichtsbedrog is, de glitters in dit lakje zijn vooral zilver. Jammer, van de holografische glitters is niets meer terug te vinden.

Van dit lakje had ik twee laagjes nodig voor een volledige dekking, en tot mijn verbazing droogde dit lakje mat op. Een fijne bijkomstigheid van matte lakken is dat ze vooral erg snel droog zijn.
Ik hou toch meer van glanzende lakken en bracht over dit lakje een laagje inm out the door topcoat aan, voor een mooi glanzend effect.

Het enige nadeel wat ik aan dit lakje kan bedenken is het verwijderen, op mijn nagels en in de lak zijn de glitters prachtig, het verwijderen is een klus op zich.

24 thoughts on “NOTD; Otherworldly

Geef een reactie

