Hokjes

Devotion van China glaze is een van de lakjes die ik laatst bij Nailsupplies besteld had. Het lakje verbaasde me echt, want ik vind hem erg gaaf. Ook leek het me een ideaal lakje om er iets op te stempelen. Vandaar dat ik m’n konad spullen tevoorschijn heb gehaald en aan de slag ben gegaan.

Als eerste wil ik even klagen. Wat is de zwarte stempellak van Konad verschrikkelijk om mee te werken. Hij zorgt ervoor dat het design goed op je nagel komt, maar wat een verschrikking om het van je vingers af te krijgen.
Het design wat ik gebruikt hebt, komt van de big image plate B. Ik vind de combinatie van het zwart en Devotion erg mooi bij elkaar passen en bij het design. Helaas ging ik iets te snel te werk en heb ik wat foutjes gemaakt. Ik hoop dat jullie me dat kunnen vergeven.

17 thoughts on “Hokjes

Geef een reactie

