Catrice markeren

Een week geleden had Maud van beautybeforebreakfast.blogspot.com een geweldige post! Zij heeft namelijk haar sleek palettes met nagellak gemarkeerd zodat ze weet welk palette ze pakt. Een grote nagellak stash is natuurlijk geweldig om te hebben, maar wat werd ik er gek van! Elke keer als ik een kleurtje van Catrice wilde moest ik 30 potjes optillen voordat ik de juiste kleur had gevonden. Door het artikel van Maud kwam ik op het idee om met een dotting tool stipjes nagellak op de dop van het nagellakflesje te zetten. Vanaf nu nooit tientallen minuten graaien in m’n nagellak doos.

Welke is welke???!!

Oh! Die is het het!

De foto’s van de markering zijn niet zo heel goed geworden. In het echt is het duidelijker welke kleur het is. Sommige kleuren lijken erg veel op elkaar, je zal dus niet altijd meteen de goede pakken, maar het wordt in ieder geval veel makkelijker dan alle flesjes op te moeten pakken.

31 thoughts on “Catrice markeren

  1. Slim!
    Denk dat het nΓ³g handiger is als je kleine ronde witte stickers erop plakt en daar overheen de kleur doet. Dan zie je hem misschien wel wat beter!

  2. Handig! Ik vind het zelf ook vervelend dat al die nagellakjes een zwarte dop hebben, zo moet je ze er steeds allemaal uithalen om te bekijken welke kleur het is! Dit is inderdaad een perfecte oplossing.

    • Opzich is het onderscheid tussen licht en donker van de zelfde kleur dan nog wel zichtbaar πŸ˜‰

  3. Wat een handig idee ! Ik heb mijn nagellakjes nu nog in ee (heel grote) toillettas zitten, dus voor mij helpt dit niet zo, maar als ik ze anders opberg is dit echt heel handig (en leuk ;D)!

  4. Handig! Ik zeg steeds tegen mezelf dat ik dat ook moet gaan doen, maar ik word altijd al gek als er een minivlekje op het dopje zit, haha.

  5. Grappig ik doe dit ook met de catrice lakjes. Zo hoef ik ze niet steeds alles uit mijn la te trekken.

Geef een reactie

