Cupcakes

Cupcakes, ik ben er dol op!
Je hebt ze in allerlei heerlijke smaken en met prachtige versiersels.

Ik besloot dat het eens tijd werd voor cupcakes op mijn nagels, en bezocht google voor wat inspiratie.
Uiteindelijk ging ik aan de slag, en vandaag laat ik jullie het resultaat zien;

Als basis voor deze nailart gebruikte ik pop pastel blue van essence.
Hiervan lakte ik twee laagjes voor een volledige dekking.
Ik liet de lak goed drogen en vervolgens maakte ik met sugar high het bakje op de tips van mijn nagels. Dit hoeft niet helemaal recht te zijn, de cupcake komt er overheen.

Voor de cupcake zelf gebruikte ik lavender breeze van catrice, en vormde de cupcake met een wat grotere dottingtool.
De cupcake vond ik alleen wit wat saai, en ik gebruikte een kleinere dottingtool om de cupcake wat spikkels te geven. De spikels maakte ik met Yum gum en lucky in lilac.
Het bakje kreeg gele strepen met een dottingtool en mellow yellow.
Als kers op cupcake, haalde ik wat bloemerige vormpjes uit een rhinestone wiel en plakte deze met wat topcoat boven op de cupcake.

Deze nailart is erg makkelijk te maken, en zeker ook goed te doen voor mensen die geen vaste hand hebben. Cupcakes zijn tenslotte ook niet altijd perfect.

Zijn jullie ook zo dol op cupcakes?

20 thoughts on “Cupcakes

  1. Wat leuk gedaan, het ziet er echt heel cute uit! ❤
    Ik vind je babyblauwe lakje van Essence ook zo mooi, jammer dat ie niet in Nederland te koop is!

Geef een reactie

