Half jarig bestaan winactie!

Carola en ik zijn allebei heel erg impulsief. Zo begonnen we 6 maanden geleden heel impulsief een blog. Met trots kan ik zeggen dat we elke dag een artikel hebben gepost, 6 maanden lang. Nu zijn we 190 posts, 2609 comments en 148 bloglovin followers verder! Aangezien we zonder jullie allang hadden opgegeven, willen we jullie graag bedanken. Ter ere van ons half jarig bestaan hebben we weer een winactie voor jullie georganiseerd! Op deze blog komen veel verschillende nail arts voorbij. Nail art kan erg lastig zijn zonder de juiste gereedschappen. Om deze reden geven wij een nail art pakketje weg!

Wat kan je winnen?

  • nail art penselen
  • 5 dottingtools
  • 3 x nail art stickers
  • 4 rolletjes striping tape
Hoe maak je kans op 1 van deze prijzen:
* Volg ons op bloglovin en like dit bericht.
* Laat een comment achter dat je mee doet.
* Je moet in Nederland of België wonen om deel te kunnen nemen.
Hoe maak je extra kans:
* Twitter over deze winactie en tweet het volgende; win een nailart pakket @a1001addictions https://a1001addictions.wordpress.com/2011/09/05/winactie/
 Laat een link met je tweet achter in een comment (+1)

 Deze winactie zal lopen tot 12 September 23.59. Daarna zal er met de fruitmachine willekeurig een winnaar worden gekozen.

77 thoughts on “Half jarig bestaan winactie!

  1. Gefeliciteerd met alles! 🙂
    En leuke winactie, ik doe mee.
    Ik volg jullie op bloglovin en heb dit artikel geliked.

  2. gefeliciteerd met jullie halfjarig bestaan – en bijna 150 followers!
    ik doe graag mee,
    ik volg jullie met bloglovin, en heb dit artikel geliked

  3. Gefeliciteerd! Ik doe graag mee.
    Ik volg jullie op Bloglovin en ik heb dit artikel geliked.
    & ik woon in Nederland.

    Liefs.

  4. Gefeliciteerd!! ik volg jullie geen half jaar maar ik denk als wel 3 maand 😀 de helft van jullie helft xD
    ik doe graag mee ben helemaal into nail-art en vind het super om vanalles te proberen 😀
    ♥ ik doe mee
    ♥ ik volg jullie op bloglovin’
    ♥ heb het bericht geliked
    ♥ en ik woon in Nederland
    xx

  5. Gefeliciteerd! Wat een leuk, ik doe mee.
    Ik heb dit bericht geliked op bloglovin’.
    Volgen deed ik al XD
    En meteen een tweet geplaats voor een extra kans, zo brush nailart set is helemaal geweldig.
    Ik ga ervoor! 12 september ben ik ook nog eens jarig en dan word ik 20! ❤
    Mijn twitter is: http://www.twitter.com/Nyriaa
    Daar staat de tweet tussen. Ik weet niet hoe je de exacte url kunt plaatsen.

    Liefs, xxxxx

  6. Wat een leuke winactie & gefeliciteerd met jullie halfjarig bestaan van deze blog!
    Super dat jullie een nail-art pakketje weggeven, echt leuk (:
    Ik volg jullie al heeel lang op Bloglovin en heb dit bericht dan ook geliked ^-^
    Ik woon in Nederland, en nátuurlijk doe ik mee! ;P

  7. Leuke winactie!
    Ik doe mee.
    Ik volg jullie al langer op bloglovin en heb deze post geliked.
    Ik heb alleen geen twitter dus dat kan ik niet doen.
    En natuurlijk gefeliciteerd!

  8. Gefelicteerd! Als ik alleen maar zo ver kon komen…
    Liked en Followd op Bloglovin
    Tweet:
    Valerie Vierbergen
    @Valerie4bergen Valerie Vierbergen
    @a1001addictions a1001addictions.wordpress.com/2011/09/05/win…
    43 seconds ago via web
    Xx

  9. Gefeliciteerd!! Leuke winactie, maar ik doe niet mee. Ik heb die set penselen en dottingtools al, dus ik gun het een ander! Allemaal succes!

  10. Wat super leuk!
    Ik wilde altijdd al zon dottingtool maar of had ik te weinig geld / kan niet vinden..!):

    Xxxx

  11. Gefeliciteerd, wat superleuk. Ik volg jullie blog al een tijdje. En dit kan ik echt niet over mijn hart krijgen om niet mee te doen. Ik doe ook aan nail-art heb ook al best wel wat gemaakt. En als ik iets nog zou willen kopen dan zijn het die dottingtools zoiezo en die nailartpenselen. Dat is toch wel iets wat je voor het mooie echt moet hebben. Dus dat zou helemaal uitkomen als ik die zou winnen!
    x

  12. Gefeliciteerd! Ik doe graag mee voor dit nail-art pakket (:, ik volg jullie op bloglovin en heb dit bericht geliket

  13. Gefeliciteerd!
    Wat een super leuk pakket! Ik doe zeker mee ♥
    Ik volg je met bloglovin en heb het artikel geliked 🙂
    helaas geen twitter anders had ik dat ook nog wel willen doen 😉
    ‘xx

  14. gefeliciteerd!
    leuke winactie! ik doe mee 😀 (als dat kan want ik heb geen twitter..)
    volg jullie op bloglovin en heb het artikel geliked

  15. Wat een superleuke winactie! Ik doe mee 🙂 Ik heb nog bijna geen nail-art spulletjes, dus ik zou het wel goed kunnen gebruiken! Ik volg jullie uiteraard op bloglovin’, en ik heb het artikel geliked.

  16. leuke winactie!
    Ik wil al zo lang deze spulletjes(mag niet bestellen via internet)!
    ik heb dus getweet”:
    http://twitter.com/
    ik heet Tialdaatje
    en volg jullie al op bloglovin en heb het bericht geliked.
    Ik woontrouwens in NL

    xx

  17. Gaaf! Ten eerste gefeliciteeerd!
    Ik heb dit bericht geliked, en ik volg jullie via bloglovin’ (:
    ik heb ook getweet, ik weet alleen niet hoe je aan de URL kan komen, maar hij staat hier ergens tussen; http://twitter.com/#!/xMICH3LL3 En ik woon in Nederland n_n

    xo

  18. Supersupersuperleuk! Ik doe mee leuke nail art spulletjes! Ik volg jullie via bloglovin en gfc en heb even geliked! Ik heb geen twitte rmaar heb het wel even op mijn site gezet deze winactie, veel succes iedereen!

  19. Heey, bedankt dat ik mee mag doen. I love nailart ❤
    Ik vind jullie blog echt te gek. Ik volgde jullie al, en heb geliked.
    Omg, ik heb tot nu toe nog nergens dottingtools kunnen vinden. En jullie meteen een pakket, ahah 😀
    xx

  20. Heey,
    gefeliciteerd met je bijna 150 volgers en je half jarige bestaan! 😀
    ik volg jullie op bloglovin en ik heb geliked.
    ik wil heel graag mee doen!! de nailart brushes en de dottingtools staan al lang op mn verlanglijstje, ik heb alleen nog niet online besteld enzo dus het komt er ook niet echt van….
    nog succes verder!
    liefs, Romy

  21. gefeliciteerd.
    Ik doe mee en wil alleen kans maken op de rolletjes striping tape gezien ik de rest al heb en het zonde zou zijn als ik dat zou winnen.

  22. Dikke proficiat ! Love jullie blog dus doe zo verder!!
    Ik doe mee! Ik volg jullie op bloglovin en heb geliked 🙂 ( Een twitteraccount heb ik niet )
    Groetjes!

  23. Heel erg gefeliciteerd! ik hou van nail art… Ik heb het bericht geliked en volg je op bloglovin

    xxFay

  24. * Volg ons op bloglovin en like dit bericht.-done
    * Laat een comment achter dat je mee doet.:) ik doe mee:)
    * Je moet in Nederland of België wonen om deel te kunnen nemen.
    * Twitter over deze winactie en tweet het volgende; win een nailart pakket done! maar ik weet niet hoe ik die link moet plaatsen

  25. Happy halfjarige blogjes B – Day! Dat er nog vele halve jaren én volle jaren mogen volgen! 🙂

    Ik doe graag mee met deze winactie want sinds ik, na meer dan 10 lange jaren gestopt ben met het afschuwelijk mishandelen van mijn nagels (ja, ik was een heel fervent nagelbijtster, foei! ;)) heb ik mooie lange nagels en een mooie nagellakjescollectie, maar tools heb ik totaal niet, dus deze hier mogen winnen, zou een mooie aanwinst op mijn collectie zijn! Vooral de penselen of de dotting tools zijn van harte welkom en worden met open armen ontvangen! 😉

    Die extra kans kon ik echt niet laten liggen, dus mijn tweet vind je hier: https://twitter.com/Natje_9999/status/112282013599404032
    Ook heb ik dit artikeltje met plezier een likeje gegeven via Bloglovin, waar ik je ook trouw volg, én via WordPress en volg ik je op Twitter onder de naam @Natje_9999 en via WordPress onder de naam Natje9999.

    Oh, en ik woon in Belgie! 🙂

    Ik duim alvast! 🙂

    Liefs,
    Nathalie

  26. Heee,
    wat een superleuke winactie! Gefeliciteerd jullie halfjarig bestaan! 🙂
    Ik ben echt alle winkels in de stad waar ik woon afgeweest, maar ze hadden serieus nergens dotting tools, dus ik zou het heel tof vinden als ik zou winnen haha.

    Ik heb jullie geliked met bloglovin’, woon in Nederland en heb over deze winactie getweet: https://twitter.com/#!/Rozemarijn93 (sorry, ik krijg het echt niet voor elkaar om alleen de link van alleen die ene tweet te geven…)

    xxx

    • Essence heeft één dotting tool in het assortiment. Voor de rest is het volgens mij alleen maar te koop op internet

  27. Normaal gesproken ben ik degene die de winacties doet…ipv dat ik er aan mee doe haha..maar op deze druilerige avond…doe ik toch graag mee.

    Gefeliciteerd met het halfjarig bestaan 😛 Ik woon in NL…heb het getweet http://twitter.com/#!/PenpalJunkie

    Ik kan het bericht blijkbaar niet liken omdat ik geen wordpress account heb ofzo…beetje jammer 😦

  28. Wow, wat een super leuke winactie! Ik doe heel erg graag mee.
    Ik volg je en heb je bericht geliked!
    Liefs Ellen

Geef een reactie

