Up in the clouds

Wolken is iets wat we deze zomer jammer genoeg maar al te vaak hebben gezien in Nederland. Deze wolken hielden de zon tegen en lieten vaak ook nog miljoenen druppels op ons neervallen. Daarom vond ik het wel toepasselijk om een nail art met wolken te maken, maar dan op een andere manieren. Ik pakte de big image plate b er weer bij en ging aan de slag.

Als basis heb ik Style me holo van Essence gebruikt. Dit lakje zal helaas niet naar Nederland komen. Vervolgens heb ik met Pop pastel blue van Essence het wolken patroontje erop gestempeld. Zoals te zien is, is dit lakje eigenlijk niet zo geschikt als stempellak. Een andere mogelijkheid is dat ik er gewoon niet mee om kan gaan. Al met al wel een geslaagde nail art.

20 thoughts on “Up in the clouds

Geef een reactie

