Ebay addict #1

A1001addictions, de naam van deze blog zegt eigenlijk al genoeg. Naast een grote liefde voor nagellak, delen wij nog veel meer “verslavingen”. Shoppen, en dan vooral budget shoppen, staat naast de liefde voor nagellak hoog bovenaan ons verslavingen lijstje.

De afgelopen tijd heb ik weer eens wat rondgesnuffeld op Ebay, en meestal blijft het niet bij rondsnuffelen.
Vandaag laat ik jullie zien wat ik allemaal kocht op Ebay!

Oorbellen, in allerlei verschillende vormen en maten, op Ebay vind je het allemaal.
Ik kocht deze blaadjes oorbellen voor $3.98 bij deze ebay verkoper.
Ik had de oorbellen ongeveer een week nadat ze verzonden waren in huis.

Voor een collega was ik opzoek naar een leuke klokjes ketting. Ze is dol op uilen, ik bestelde deze ketting voor $1.00 bij deze verkoper.
Ik had de ketting ongeveer een week nadat deze verzonden was in huis.


Moodpolish, al een hele tijd was ik hier erg benieuwd, tijdens de vakantie van mijn vriend besloot ik mijzelf een moodpolish cadeau te doen.
Ik bestelde de moodpolish voor $5,99  bij deze verkoper. Na een week had ik dit product in mijn bezit.


Deze vlinder oorbellen kocht ik voor $2,09 bij deze verkoper.

Het eerste uil-klokje vond ik zo leuk, dat ik er voor mijzelf ook een bestelde.
Ik bestelde deze uil bij deze verkoper en betaalde hiervoor $3,00.
Ontvanen van dit item duurde iets langer, ongeveer 3 weken na verzending had ik de uil in mijn bezit.

Dit waren al mijn ebay aankoopjes voor dit moment, ik ben nog lang niet uitgeshopt op ebay. In de toekomst zullen jullie dan ook meer van dit soort artikelen voorbij zien komen.

Kopen jullie wel eens iets op Ebay?

16 thoughts on “Ebay addict #1

  1. Die uilenketting is heel leuk! En die Moodpolish wil ik ooit nog kopen, haha. Hoopte stiekem dat het naar Nederland kwam, maar helaas.

Geef een reactie

