Opgemaakt; Hema mattifier gel

Tijdens een bezoekje aan de Hema, viel mijn oog op deze mattifier gel. Mijn primer was net op en ik besloot deze mee te nemen. Inmiddels heb ik dit product opgemaakt en is het tijd om mijn mening met jullie te delen.

Hoe ziet het er uit?
De mattifier gel zit een plastic potje met zwarte deksel en bevat 10 mg. Op de deksel staat duidelijk mattifier gel en het Hema merk.
Een potje is natuurlijk niet erg hygiënisch, maar op deze manier kun je wel het hele product opmaken. Er blijven geen restjes achter in het potje.
Onder de dop zit een bescherm deksel, wat er voor zorgt dat de gel niet in de dop zelf gaat zitten. Dit is zeker een pluspunt
De mattifier gel zelf is doorzichtig en vrij stevig van structuur.

Hoe voelt het?
De gel zelf voelt vrij stevig aan. Een echte gel structuur, beter kan ik het niet omschrijven.
Dit gel is niet plakkerig en smeert vrij gemakkelijk uit op de huid.

Duurzaamheid van het product;
Ik heb met dit product ongeveer twee maanden gedaan. Ik heb dit product dagelijks gebruikt.

Zou ik dit product opnieuw kopen?
Nee, waarschijnlijk niet.
Dit product is zeker een fijne budget primer, maar ik vond de sephora smoothing primer gewoon net iets fijner.
Een nadeel aan dit product vind ik dat het zich in een potje bevind, en nergens op dit potje staan ingrediënten vermeld of hoe je dit product dient te gebruiken.
Bovendien heb ik niet het idee dat deze mattifier gel, mijn gezicht de hele dag mat houdt.

Hema Mattifier Gel kost €4,50 en is te koop bij Hema

14 thoughts on “Opgemaakt; Hema mattifier gel

  1. Jammer dat het product niet zo goed in de smaak is gevallen. Ik vind het vaak een nadeel als nergens op de verpakking de ingredienten staan.

  2. Een vriendin van mij heeft hem ook, maar zij zegt dat ze het idee heeft dat hij haar gezicht juist vettig maakt.. en dus gaat glimmen! Terwijl het de bedoeling is dat je gezicht matte blijft..

  3. ik heb hem gezien maar ik had het idee dat het niet echt zou werken
    en nu weet ik het zeker haha ;D
    xx

Geef een reactie

