Marble revvvolution

Een tijdje geleden konden jullie al zien dat ik geëxperimenteerd had met water marble. Door het succes had ik de smaak helemaal te pakken en ging ik snel weer eens watermarblen. Op youtube had ik een filmpje gezien waarin wit en zwart werden gebruikt. Deze kleurencombinatie vond ik echt ontzettend gaaf en ik besloot het ook te doen. Helaas heb ik niet echt een goede zwarte. Daarom gebruikte ik maar een holografische zwart.

Als basis heb ik weer een witte kleur gebruikt. Daarna heb ik met Lavender breeze van Catrice en Revvvolution van Color club druppels in het water gedaan en er figuurtjes in getrokken. Helaas is Revvvolution niet echt een lak die geschikt is voor water marble. Ik weet niet precies waarom, maar het resultaat vind ik niet zo mooi geworden. Ook de figuurtjes zijn een stuk minder goed gelukt dan de vorige keer. Vooral m’n ring- en wijsvinger vind ik niet echt een succes.

20 thoughts on “Marble revvvolution

  1. Ik vind de kleuren wel leuk die je gebruikt hebt, maar ook ik heb het idee dat de kleuren op één of andere manier niet goed naar voren komen in deze marble. Zonde want het idee was super leuk!

    • Ik denk dat revvvolution te doorschijnend is ofzo. Volgende keer ga ik het wel met een andere zwart proberen

  2. Ik probeerde het laatst ook, maar het was niet zo’n succes. Het ziet er al snel rommelig uit, en daar hou ik echt niet van. Mijn nagels moeten netjes zijn (aa’)

Geef een reactie

