I can haz kittehs on my nails

Katten, ik ben er gek op. Ze zijn gewoon zo lief, klein en schattig. Iedereen die mij kent weet wel hoe gek ik op ze ben. Wij hebben thuis 2 katten en dat zijn echt mijn kleine schatjes. Omdat ik zo gek op katten ben besloot ik een nail art ermee te maken.

Als basis heb ik Kiko Nr 266 gebruikt. Dit schattige roze lakje heb ik jullie gister laten zien. Daarna heb ik met een dotting tool een zwart rondje getekend op m’n ringvinger. Dit is het hoofd van de kat. Met een kleiner dotting tool heb ik vervolgens de oren getekend. Met wit heb ik de stippen voor de ogen en de neus gezet. Met de allerkleinste dotting tool heb ik vervolgens met zwart de pupil in de ogen gezet. Ik heb ervoor gekozen om geen snorharen te maken, aangezien dit heel priegelig werk zou zijn en waarschijnlijk de nail art zou verpesten.
Op de rest van m’n nagels heb ik zwarte pootjes gestempeld met de zwarte konad stempellak. De pootjes komen van een essence image plate.

20 thoughts on “I can haz kittehs on my nails

Geef een reactie

