NOTD: Kiko nr 288

Ik ben gek op roze nagellak. M’n eerste lakjes waren bijna allemaal roze en vaak zwicht ik alsnog als ik leuke roze kleurtjes zie. Zo ook toen Carola en ik in de Kiko stonden. Er waren daar zoveel nagellakjes en natuurlijk nam ik een roze variant mee!

Dit is een donkerroze creme lak van Kiko. Carola vertelde eerder dat haar lakje van Kiko niet zo’n goede substantie had. De substantie van dit lakje vind ik dik in orde. In combinatie met het kwastje lakt het prima. In twee dunne laagjes is dit lakje dekkend. Het lakje zelf vind ik best fel en is dan ook perfect voor in de zomer!
Over de houdbaarheid kan ik eigenlijk niet zoveel zeggen. Ik gebruik namelijk altijd imn out the door topcoat. In combinatie met die topcoat blijft de lak zeker 4 dagen zitten zonder te chippen.

18 thoughts on “NOTD: Kiko nr 288

Geef een reactie

