NOTD; Pop pastel blue

Ik ben dol op pastel kleurtjes, als het dan nog eens pastel blauw is moet het haast wel geweldig zijn.

In Duitsland stuitte ik op de show your feet lijn van Essence. Uit deze collectie wilde ik al tijden een lakje, maar nog nergens was ik deze collectie tegen gekomen. Pop pastel blue stond een beetje eenzaam tussen alle andere kleurige lakjes, en ik besloot deze mee te nemen.

Ik vind de kleur van dit lakje echt prachtig, mooi baby blauw en niet te fel. Vandaar ook het “pastel blue” uiteraard.
Pop pastel blue lakt fijn en dekt volledig in drie laagjes. Deze lak bevat 8 ml, iets meer dan de lakjes uit de colour & go lijn van essence. De dop is ook wat breder en houdt hierdoor makkelijker vast, waardoor het lakken erg makkelijk gaat.

Ik ben erg tevreden over dit lakje en zou graag nog wat meer lakjes uit de essence show your feet lijn willen. Helaas ben ik deze nog nergens tegen gekomen.

20 thoughts on “NOTD; Pop pastel blue

Geef een reactie

