Nieuwe camera, Canon eos 1100D

In mijn vakantie verslag van kos kregen jullie al stiekem een voorproefje, ik heb namelijk een nieuwe camera!

Al een tijdje wilde ik erg graag een nieuwe camera. Nu is er inprincipe niet heel veel mis met mijn sony cybershot, maar de foto’s die Tamara met haar spiegelreflex camera maakte, waren aanzienlijk beter van kwaliteit.
Na lang twijfelen en mijn verjaardag inzicht, besloot ik dat ik ook erg graag een spiegelreflex camera wilde hebben. Het plan was eerst om mijn nieuwe camera pas na mijn verjaardag te kopen, maar met twee vakanties in het vooruitzicht kon ik niet wachten. Vakantie zou de ideale manier zijn om te kunnen oefenen met mijn nieuwe camera.

Ik vroeg mijn ouders om mij te sponsoren onder het mom van vervroegd-verjaardagscadeau, vroeg mijn vriend om zich wat te verdiepen in de wereld van de spiegelreflex camera’s. Een kleine week later was ik de trotse eigenaresse van de canon eos 1100D.

En wat ben ik er ontzettend blij mee!
De foto’s die deze canon maakt, zijn vele malen mooier en scherper dan met mijn simpele cybershot.
Uiteraard ben ik direct flink gaan oefenen met foto’s maken, en al duurt het even voordat ik alle nieuwe functies onder de knie heb, ik vind het nu al leuk!

Dus vanaf heden zullen de foto’s op a1001addictions allemaal van dezelfde kwaliteit zijn, omdat zowel Tamara als ik nu beide de troste bezitters van een spiegelreflex camera zijn 🙂

13 thoughts on “Nieuwe camera, Canon eos 1100D

Geef een reactie

