H&M bestelling

Webshops zouden verboden moeten worden. Het wordt ons veel te makkelijk gemaakt om vanuit onze luie stoel te shoppen. Stiekem ben ik een beetje verslaafd geworden aan internet shoppen. Vaak struin ik sites af opzoek naar leuke koopjes. Vooral ebay is een favoriet bij mij. Ook de webshop van de h&m bezoek ik regelmatig. Alhoewel ik niet zo’n fan ben van de nieuwe webshop. De oude vond ik veel fijner. Van de h&m krijg ik ook elke keer een boekje binnen met de nieuwe collectie. Vaak kan ik de verleiding dan niet weerstaan, zo nu ook niet.

1. Al tijden was ik opzoek naar een leuke zwarte blazer. Een blazer is namelijk altijd handig om te hebben. Deze blazer kost €29,95. Ik hoop dat hij me bevalt.
2. Een simpel truitje is altijd handig om te hebben. Ik heb helaas erg vaak dat de truitjes wat kort vallen en omhoog gaan kruipen. Als er iets is waar ik een hekel aan heb is het dat. Ik hoop dus heel erg dat deze dat niet gaat doen. Dit model is ook iets langer, wat het ideaal maakt voor in de winter. De prijs is  €9,95.
3. Het was liefde op het eerste gezicht met deze coltrui. Een aantal jaar geleden waren grote coltruien ook in. In die periode had ik een roze coltruil, die me echt geweldig stond en ik heb hem ook met veel plezier gedragen. Helaas komt al het goede tot een einde en belandde de trui in de kliko. Nu ga ik voor dit juweeltje voor de prijs van €19,95.

Ik heb in de sale ook nog een poederroze sjaal gekocht. Van de sjaal kan ik echter geen foto meer vinden.
Het vervelende van de h&m webshop vind ik dat het een lange tijd kan duren voordat het binnen komt. Nou heb ik dit keer alleen artikelen die meteen leverbaar zijn. Ik ben dus benieuwd wanneer m’n bestelling binnenkomt!

Heb jij wel eens een bestelling geplaatst bij de h&m webshop?

21 thoughts on “H&M bestelling

  1. Ik heb gister ook weer voor de zoveelste keer bij H&M besteld, zou inderdaad verboden moeten worden haha! Maar als je inlogt en gaat naar ‘Nog te leveren bestellingen’ kun je daar dan ook geen foto zien van die sjaal? Want ik zie dan al mijn bestelde producten met foto.
    Die coltrui heb ik vorig jaar in het oud roze gekocht, zit heerlijk!

  2. Ik heb toevallig gister ook gekeken, ik heb ook een coltrui van de h&m. Die was van vorig jaar, zalm roze. En die is gelukkig nog niet kapot ;D

  3. Ik vind de laatste tijd niet meer echt mijn zin bij H&M, vreemd ! Heb er wel nog heel veel truien van van de afgelopen jaren die ik af en toe nog wel draag op een basic dagje 😀 ! Zo’n zwarte blazer is echt heel fijn voor te hebben, heb er zelf ook 2, wel niet van de H&M 😛 Leuke blog heb je trouwens, ik ga je volgen !

  4. Ziet er leuk uit! Zwarte blazer is inderdaad altijd handig. Ik heb toevallig vorige week mijn bestelling binnen gehad. Tot mijn verbazing kan ik alles houden.

  5. Superleuke dingen! Die coltrui lijkt me heel fijn en warm. Ook je blazer is prachtig! Ik vind de nieuwe webshop ook maar niks. Heel onoverzichtelijk en veel te veel poespas. Maargoed. We zullen er uiteindelijk wel weer aan wennen.

  6. leuke blazer 🙂
    vind de h&m webshop eigenlijk niet zo fijn, ze zijn vaak laat of er kloppen dingen niet..
    vorrige keer waren ze gelukkig wel op tijd, maar de bestelde lippenbalsem was al gebruikt, als ik iets vies vind ik het dat wel..

Geef een reactie

