Watermeloen nagels

Eventjes terug liet ik jullie al mijn aardbeien nagels zien, ik vertelde toen dat ik de smaak te pakken had en eens zou gaan kijken wat voor fruitige nagels ik nog meer zou kunnen maken.

Watermeloen vind ik ook wel typisch zomer fruit, en is vaak op vakantie nog lekkerder en smaakvoller dan hier in Nederland.
Ik besloot eens wat rond te speuren op google voor inspiratie en ging aan de slag, dit is het resultaat;

Ik vind het zelf erg leuk geworden, en deze fruitige nagels waren dan ook helemaal niet moeilijk om te maken!

Voor deze watermeloen nagels heb ik het volgende gebruikt;
* H&M Pink
* China Glaze Starboard
* Witte striper
* Essence Berlin story
* Dotting tool

Als basis voor deze watermeloenen gebruikte ik H&M pink, je zou eventueel ook een rood lakje als basis kunnen gebruiken, maar ik vond roze net wat leuker.
Ik lakte hiervan 2 laagjes op mijn nagels voor een dekkend resultaat.
Vervolgens gebruikte ik Starboard van China Glaze voor de schil van de watermeloen, ik lakte uit de losse hand een half rond vormpje, tegen de nagelriemen aan. Ook hiervan gebruikte ik 2 laagjes voor een dekkend resultaat.

Met een witte stripper maakte ik een scheidingslijn tussen het groene en het roze, en als laatste maakte ik met een zwarte lak en een dotting tool de pitjes in de watermeloen.

Dat klonk niet heel moeilijk toch?
Probeer het gerust eens uit, ik ben benieuwd naar jullie resultaten!

21 thoughts on “Watermeloen nagels

  1. Dat heb ik ook een keer gemaakt!
    Alleen heb ik geen stripers enzo dus dat werd een geklieder met satéprikkertjes enzo haha

Geef een reactie

