NOTD; Kiko nail lacquer 340

Ik heb een zwak voor blauwe lakjes, en al eventjes was ik opzoek naar een mooie baby blauwe lak.
Tijdens mijn shoptrip naar Dusseldorf spotte ik in de Kiko dit lichtblauwe lakje en besloot deze mee te nemen.

De kleur van dit lakje vind ik echt geweldig. Heerlijk zomers en voor slecht €2,50 kon ik dit lakje natuurlijk niet laten staan!

Tijdens het aanbrengen van dit lakje werd ik iets minder enthousiast. De substantie is vrij dik, waardoor het wat lastiger lakt. Ook heeft de lak de neiging tot strepen. Ik ben van plan een nagellak verdunner aan te schaffen en hoop hiermee het dikke lak probleem te verhelpen.
In twee laagjes is de nagellak volledig dekkend.
Het Kiko nail lacquer kwastje is wat aan de brede kant, de breedte zit een beetje tussen Catrice en O.P.I kwastjes in.
Ik ben persoonlijk iets meer fan van wat dunnere kwastjes, hiermee kan ik gewoon iets netter lakken.

Deze lak, met de “naam” 340 bleef zo’n 3 dagen chipvrij op mijn nagels zitten.

Zijn jullie bekend met de lakjes van Kiko?

19 thoughts on “NOTD; Kiko nail lacquer 340

  1. Erg jammer dat de textuur niet helemaal in orde is. Het is een prachtig zomers kleurtje. Zelf ben ik (helaas) nog niet bekend met de lakjes van Kiko!

Geef een reactie

