Opgemaakt; Essence my skin reiniginsdoekjes Lime&cucumber

Vanaf maart dit jaar kwam Essence met de my skin lijn, een gezichtsverzorgings lijn speciaal voor de jongere huid.
Het fijne aan deze lijn is, dat het ook nog eens low-budget is.
Tijdens mijn bezoek aan de kruidvat, kwam ik de reinigingsdoekjes in Lime&Cucumber tegen en rekende deze voor € 1,49 bij de kassa af.

Een frisse oppepper voor onderweg – of voor thuis! de nieuwe cleansing wipes verwijderen niet alleen vuil en waterproof make-up, maar zorgen er ook voor dat de vermoeide huid er weer fris en stralend uitziet! de speciale formule zonder alcohol droogt de huid niet uit; limoen & komkommer extracten stimuleren en verfrissen de huid.

Hoe ziet het er uit?
De reinigingsdoekjes zitten in een afsluitbare plastic verpakking.
De verpakking oogt erg vrolijk, en heeft een frisse uitstraling. Je vindt op de verpakking de inhoud, de ingrediënten en hoe je dit product gebruikt.
Een klein nadeel; de ingrediënten staan er alleen in het Engels op en de gebruiksaanwijzing van dit product staat in het Duits.

Hoe voelt het?
De doekjes zijn stevig van structuur, maar voelen toch zacht aan op de huid.
Deze doekjes zijn iets dikker dan gemiddeld, wat ik eigenlijk wel erg fijn vind.
Essence belooft dat deze doekjes zonder alcohol de huid niet uitdrogen, ik sluit mij hierbij aan. Mijn huid voelt na gebruik van deze doekjes niet trekkerig aan.
Deze doekjes zijn geschikt voor alle huidtypen, zelfs de gevoelige huid rondom mijn ogen voelt na gebruik van deze doekjes niet geïrriteerd aan.

Duurzaamheid van het product;
Een pakje verzachtende reinigingsdoekjes bevat 25 stuks, bij dagelijks gebruik doe je hier dus 25 dagen mee.

Zou ik dit product opnieuw kopen?
Ja, nadat ik eerder nivea reiniginsdoekjes als mijn favoriet beschouwde, heb ik nu een nieuwe favoriet!
Deze reiniginsdoekjes hebben mijn verwachtingen overtroffen!
Zoals jullie laatst in mijn shoplog konden zien, heb ik deze reinigingsdoekjes inmiddels opnieuw gekocht.

Essence my skin reinigingsdoekjes Lime&Cucumber zijn te koop voor €1,49 bij kruidvat.
Deze reinigingsdoekjes zijn er ook in de variant pomegranate&bamboo

15 thoughts on “Opgemaakt; Essence my skin reiniginsdoekjes Lime&cucumber

  1. deze variant heb ik nog nooit gezien bij de kruidvat.
    gebruik zelf de pomgranate & bamboo variant. vind ze echt fijn, zeker voor die prijs!

  2. Deze heb ik ook, alleen dan in een andere geur (granaatappel en bamboe volgens mij). Ik vind ze ook erg fijn, en heb inmiddels ook al mijn tweede paar aangeschaft! ^^

Geef een reactie

