NOTD: Saphire Sparkle

Creative heeft een lijn met topcoates, die een leuk effect aan je nagellak geven. Uit deze lijn heb ik de CND saphire sparkle. Saphire sparkle is een soort van flakie lakje.

Als basis heb ik Navy van Barry m gebruikt. Navy is een donkerblauwe kleur met blauwe shimmer erin. Aangezien Saphire sparkle blauw is, past dit lakje er perfect bij. Saphire sparkle is een duochrome lakje met de kleuren blauw en paars. Op de foto’s hierboven heb ik 1 laagje aangebracht. Het lakje dekt dus goed en droogt ook snel.

Dit lakje heb ik gekocht op nailsupplies.us voorΒ $5.50.

29 thoughts on “NOTD: Saphire Sparkle

  1. Oeh, wat super mooi. Misschien was het je al duidelijk, maar ik hou van glitters! Dit is een perfecte manier om het wat vaker toe te voegen aan een lakje!

    Ik ga eens op die site kijken, dankje!

Geef een reactie

