NOTD; Pink

Eventjes terug liep ik samen met mijn vriend door de H&M en kon mijzelf dan ook niet bedwingen om eventjes bij de nagellakjes te kijken.
Ik vond in het nagellak rek en prachtig roze lakje met een gouden sparkle en besloot dit lakje mee te nemen.
Al een hele tijd wilde ik heel graag het lakje strawberry fields van China Glaze, maar nog steeds was dit er niet van gekomen. Ik dacht dat dit H&M lakje, die de naam Pink kreeg, wel eens in de buurt kon komen van Strawberry fields.

Zelfs zonder zonlicht, is de gouden shimmer in dit lakje op de nagels goed te zien. Helaas was het wat moeilijker vast te leggen op de foto.

Dit lakje is uitermate geschikt voor zonnige zomerdagen, en lakt erg fijn.
In 3 dunne laagjes, of 2 iets dikkere laagjes is dit lakje compleet dekkend.
Dit lakje hield het 3 dagen vol op mijn nagels en begon toen wat chips en slijtage te vertonen.

H&M Pink is te koop voor ā‚¬2,95, bij de H&M winkels met een beauty afdeling.

15 thoughts on “NOTD; Pink

  1. Pingback: Watermeloen nagels | a1001addictions

Geef een reactie

