A flower in the garden of life

Als ik een nail art ga maken kom ik al snel op bloemen uit. Bloemen zijn zomers en erg makkelijk om te maken. Vandaar dat ik vandaag weer een bloemen nail art heb! Helaas is het weer deze zomer niet echt lekker geweest, maar dat weerhoudt me er niet van om bloemen op m’n nagels te doen!

Als basis heb ik een blauw lak van de hema gebruikt (nr. 81). Daarna heb ik met een dottingtool 5 stipjes op m’n nagel gezet die samen een bloem vormen. Aangezien ik wat meer dimensie in de bloemen wou, heb ik twee kleuren gemengt. De paarsige bloemen zijn Hot or not en Lavender Breeze. De wittige/roze bloemen zijn de kleuren Strawberry icecream van Barry m en Lavender Breeze. Helaas is strawberry icecream redelijk licht waardoor de mening van kleuren bijna niet te zien is.

20 thoughts on “A flower in the garden of life

  1. Ik ben zelf niet zo’n bloemetjes fan, maar ben al tijden nieuwsgierig naar de Barry M nagellak in de strawberry kleur. Hoeveel laagjes heb je nodig om deze volledig te laten dekken op de gehele nagel?

    • Joyce,, ik heb deze geswatcht. Staat ergens op de site. Kan je de directe link nu even niet geven maar gebruik de zoek functie en gij zult vinden :p

Geef een reactie

