In mijn toilettas op vakantie;

Ik liet jullie van de week al weten dat ik morgen op vakantie ga!
Natuurlijk neem ik ook het nodige aan make-up en nagellak mee, want hé je bent een beautyblogger of je bent het niet.

Vandaag laat ik jullie zien wat ik aan make-up meeneem op mijn vakantie(s).

Catrice infinite matt foundation, Sephora matifying compact powder, Essence translucent powder, Bourjois healthy mix concealer, Bourjois healthy mix foundation, Catrice floralista duo blush, Kiko Sun bronzing trio – lovely hibiscus, Catrice duo blush Peach sorbet.

Uiteraard neem ik ook een aantal kwasten mee op vakantie; Face & body brush van the bodyshop. Deze gebruik ik om mijn poeder mee aan te brengen. Essence Blush brush, deze gebruik ik om mijn blush mee aan te brengen.
Een aantal oogschaduw kwasten van de hema.

Op vakantie wil ik mij eens wagen aan de oogschaduw, in het dagelijks leven draag ik zelden tot nooit oogschaduw. De laatste tijd zie ik steeds vaker prachtige ooglooks voorbij komen, waardoor ik besloot dat de vakantie de ideale tijd is om met oogschaduw te spelen!

Essence quatro pallete 05 to die for, Catrice mono 070 Mr. Copper’s Field, Sephora choco excess n 19. Ik kocht nog een essence mono, maar deze heeft de reis van de winkel naar huis niet overleefd, laat staan een reis van Nederland naar Griekenland.
Ik kan niet zonder mijn wimperkruller, in combinatie met The False lash effect mascara.
Ook neem ik een wit en een zwart oogpotlood mee.

En waar ben ik zonder nagellak? Nergens! Het kan dan ook niet anders dat er het een en ander mee gaat aan nagelverzorging.
Ik heb mijzelf een limiet opgelegd qua lakjes welke ik meeneem, met veel moeite heb ik vijf lakjes uitgekozen. Waarschijnlijk besluit ik een lakje te willen dragen dat nog thuis in mijn stash staat.
China Glaze Strawberry fields, China Glaze Spin me round , China Glaze Sugar High, Barry M Pure turquoise en Catrice blue cara ciao  zijn de vijf gelukkige lakjes die met mij mee op reis mogen.
Uiteraard neem ik ook een basecoat mee, deze is van Catrice uit het oude assortiment. Ik gebruik hier thuis een selfmade knoflook basecoat, maar durfde het niet aan om deze mee te nemen op reis. Ook kan ik niet zonder mijn geliefde inm out the door topcoat.

Verder neem ik lush lemony flutter mee om mijn nagelriemen mee te verzorgen, een mini verpakking nagellak remover, een mini verpakking handcreme en een glasvijl.
Ik heb besloten mijn konad spullen niet mee te nemen, deze kan ik wel eventjes missen hoop ik. Misschien dat ik op het laatste moment nog wat nagelstickers meeneem.

Nu ik alles zo op de foto’s terug zie, is het waarschijnlijk een tikje overdreven wat ik allemaal mee neem. Het grootste gedeelte van de dag loop ik rond met enkel een likje waterproof mascara. Maar ach, ik neem liever te veel mee dan te weinig.

Uiteraard neem ik ook nog wat verzorgings- en reinigingsproducten mee. Dit heb ik allemaal niet op de foto gezet, anders werd het te veel.
Mochten jullie hier benieuwd naar zijn, laat het weten in de comments.

Welke beauty producten kan jij echt niet missen op vakantie?

19 thoughts on “In mijn toilettas op vakantie;

    • Valt nog wel mee, als je het vergelijkt met mijn stash.
      Ik heb de kiko blush net voor het eerst gebruikt, erg goed gepigmenteerd mooi product 🙂

  1. Superleuk om te zien! Leuk dat je je ook eens aan oogschaduw gaat wagen. Nu verwachten we natuurlijk wel wat foto’s he, als je terugbent! (hahaha). Veel plezier!!

  2. Haha, wat leuk. Make-up nam ik ook altijd leuk, maar heb er nooit bij stil gestaan om nagellak mee te nemen. Ik zorgde voor een nieuwe look voor ik wegging, hihi.

  3. ik ben van plan meer mee te nemen. \
    waar jij veel basis make up hebt, (foundation etc) heb ik veel
    oogschaduws. Je ziet mij niet zonder oogschaduw. Ook al is het net wat donkerder
    als mijn huidskleur!

    xx

  4. Wauw wat veel make-up!
    Ik heb een mini dove shampoo. 2 Nagellakken voor diners.
    Een klein potje palmers hair conditioner(natuurlijke mascara) even aanbrengen op wimpers, krultang erop en klaar is kees!
    Een zelfgemaakte scrub.
    Olaz zelfbruiner dagcreme.
    Gezicht maskertjes; in de zomer word je huid gauw vettig en onzuiver.
    Maandverband! je weet maar nooit.
    Groeten,

    p.s Spaar een paar maanden van tevoren allerlei proefmonsters;)

Geef een reactie

