Ik ga op vakantie

Eindelijk, na een jaar hard werken en een zeer regenachtige “zomer” hier in Nederland is het zover; Ik ga op vakantie!

Op 14 augustus in de vroege morgen zal het Arkefly toestel mij naar het (hopelijk) zonnige en warme Kos brengen!
Samen met mijn vriend verblijf ik 8 dagen in een 4-sterren hotel in kos-stad.
Heerlijk even 8 dagen helemaal niets, zonnen op het strand, shoppen in de avond en duiken in de zee. Want ja, ik heb mijn duikbrevet.
Het mooiste van het hotel waar we verblijven, is dat het direct aan zee ligt en het centrum ligt op nog geen 4 kilometer van het hotel.

Nadat ik mij 8 dagen op Kos vermaakt heb,is de vakantie voor mij nog niet afgelopen..
Ik ga namelijk 27 augustus, wederom in de vroege morgen, nog eens voor 8 dagen naar Corfu. Dit maal laat ik mijn vriend thuis, en ga een weekje heerlijk relaxen met een vriendinnetje.

We verblijven 8 dagen in dit schattige appartementje, op loopafstand van het strand en het centrum.

Ondanks dat ik echt een enorme hekel heb aan mijn koffer inpakken, kan ik niet wachten tot het zover is!

Uiteraard heb ik vooruit gewerkt, en staat er gewoon iedere dag om 08:00 uur een nieuw artikel voor jullie klaar.
Tamara is in de periode dat ik op vakantie ben gewoon in Nederland, en kan al jullie vragen en comments beantwoorden.

Ik hoop dat jullie ook allemaal een geweldige zomer vakantie hebben, met prachtig weer!

*Foto’s komen van zoover.nl

11 thoughts on “Ik ga op vakantie

  1. WOW, lekker zeg! Beide vakanties zien er heerlijk ontspannen uit op de foto’s. Ik ben nu al benieuwd naar je verslagen!

    Veel plezier!

  2. Aaaah, dat ziet er geweldig uit! En wat een schattige appartementjes! Ik wens je heel veel plezier daar, en ik hoop dat je lekker gebruind terug komt! πŸ˜€

Geef een reactie

