NOTD: Devotion

Ik was al lang op zoek naar een goede zilveren lak om mee te stempelen. Dat was de reden dat ik Devotion van China glaze heb gekocht. Het kleurtje zelf is niet echt iets wat ik vaak op m’n nagels zou dragen. Althans dat dacht ik toen ik het flesje zag. M’n mening hierover is inmiddels veranderd.

Wauw, wat een enorm gave lak! Het verbaasd me hoe leuk ik dit lakje vind. Het is een zilvere lak met een metallic finish. Ik was niet zo’n fan van de metallic finish en daarom heb ik ook amper lakjes met deze finish. Devotion vind ik echter erg gaaf op m’n nagels. Ik denk wel dat ik dit lakje eerder zal pakken als m’n nagels wat korter zijn. Dit lakje dekt in slechts één laagje en de droogtijd is snel.

23 thoughts on “NOTD: Devotion

  1. vidn hem niet zo mooi, helemaal zilveren nagels houd ik niet zo van en de metalic finish is ook neit echt mijn smaak.. denk dat hij als stempel lakjes wel heel leuk is!

    • Wij hebben de China Glaze lakken online gekocht bij nailsupplies.us, Als je liever bij een nederlandse webshop komt kun je eens op enchantra.eu kijken. China Glaze is iets moeilijker vekrijgbaar in de winkels.

Geef een reactie

