It’s all about flowers

Dat een nailart niet altijd ingewikkeld hoeft te zijn, laat ik jullie vandaag zien;

Deze simpele nailart is erg simpel, en kan iedereen maken.
Ik heb hier namelijk gebruik gemaakt van nail stickers, welke ik ooit eens kocht op de zwarte markt.
Deze stickers zijn erg makkelijk in gebruik, je lakt je nagels in een kleur naar keuze en wacht tot dit goed droog is. Ik gebruikte als basis kleur strawberry ice cream van Barry M.
Vervolgens kun je de nail stickers op de nagels aanbrengen, en lakt het geheel af met een topcoat om de houdbaarheid te verlengen.

Binnen drie simpele stappen heb je toch een leuke creatie op je nagels, en is dit zelfs geschikt voor mensen die niet overweg kunnen met konad.

Gebruiken jullie wel eens stickers voor op je nagels?Β 

21 thoughts on “It’s all about flowers

  1. Soms gebruik ik het wel ,m aar eigenlijk nooit. Dan moet ik wel net nieuwe stickertjes hebben, en mijn nagels waren er eigenlijk ook te kort voor. Toch vind ik het altijd heel schattig staan (:

  2. Ontzettend schattig! Mooi hoor! Die stickers zijn echt wat voor mij, ik ben namelijk een ramp met nail-art en dit lijkt me dus wel wat.

  3. Mooi gedaan zeg! Ik heb meestal voor dat mijn stickertjes door de topcoat beginnen krullen of herschuiven, waardoor de basislaag niet meer supermooi is. Ik ga af en toe ook naar de zwarte markt om er rond te sluieren. Ik kom altijd wel met iets buiten, maar de laatste maanden is het grootste deel van mijn aankopen daar nagellak en alles wat er mee te maken heeft! Helaas is de zwarte markt nogal ver 😦

  4. ik denk er eigenlijk nooit aan om het te kopen, maar het is wel makkelijker dan konad natuurlijk haha! scheelt ook weer wat gevloek en getier als er 8 goed gaan en de laatste twee niet willen lukken!

  5. Pingback: Day 14: Flowers | a1001addictions

Geef een reactie

