Shoplog Düsseldorf #2

Vorige week zijn Tamara en ik voor twee dagen naar düsseldorf geweest, met als hoofddoel; shoppen!
Dat shoppen is zeker goed gelukt, zoals jullie al konden zien in de shoplog van tamara, vandaag is het tijd om mijn aankopen met jullie te delen. Bereid je voor op een overload aan foto’s!

Nagellak was het hoofddoel! Van links naar rechts; P2 – who cares? (€1,55),  P2 – passion (€1,55), P2 – soulful (€1,55), P2 silver blast (€1,75), P2 – La rambla (€1,55), P2 – Fifth avenue (€1,55)

Essence show your feet – Pop pastel blue (€1,95), Catrice – Beam me up scotty (€2,45), flormar –  nr 394 (€1,95) Essence – Style me love (€1,75) Essence nails in style – Style me pretty (€2,45)

Uiteraard hebben wij ook de kiko bezocht; Sun bronzing trio – lovely hibiscus (€9,70), kiko nr 234 (€2,50), kiko nr 340 (€2,50) kiko nr. 303 (€2,50), kiko nr 326 (€2,50)

drie Balea maskers (€0,45 per stuk).

Nivea protect & bronze spf 30, Nivea aqua sensation (€7,95), Nivea regenerende nachtcreme (€4,25), L’Oreal perfect clean (€3,95).

Bebe goodbye make up (€4,45), Essence my skin reinigingsdoekjes (€1,45), Satin care (€1,95)

Wet wipes (€0,95), Essence nail polish remover (€0,75), Ebelin nagellak remover reisverpakking (€0,45).

Ik kon mijn geluk niet op toen we ook nog een lush tegen kwamen! Ik kocht 2 bad-artikelen voor op vakantie; The comforter (€6,95) en Honey Bee ballistic (4,95).

Oorknopjes (€6,95), Bloemoorbellen (€3,95).

Nog gelukkiger werd ik, toen ik deze fles vanillie cola tegen kwam. Heerlijk, zo jammer dat dit haast nergens meer verkrijgbaar is. Ik moest deze fles hoe dan ook hebben!

Ook werd er nog wat kleding geshopt. t-shirt H&m (€5,-) en een basic zwart hemdje.

Uiteindelijk paste al mijn nieuw gekochte spulletjes niet meer in mijn koffer. Ik was nog opzoek naar een nieuwe tas en kocht deze voor €19,95 bij de H&M.

Dit waren al mijn aankoopjes, ik vergat nog een douchegel en een bodybutter op de foto te zetten.
Al met al een zeer geslaagde steden/shop-trip!
Ik kan jullie zeker aanraden om eens te gaan shoppen in Duitsland!

27 thoughts on “Shoplog Düsseldorf #2

    • Ja jij bent medeplichtig aan deze enorme hoeveelheid spullen!
      De goodbye make-up heb ik gekocht door jouw review, en de kiko blush moest ik ook gewoon hebben omdat ik het niet over mijn hart kon krijgen om deze weer weg te moeten doen.

Geef een reactie

