Tag: Show je mobiel


Deze tag heb ik ontvangen van Pam, heel erg bedankt hiervoor. De bedoeling van deze tag is dat je je mobiel laat zien. Ik heb sinds oktober een smart phone en ben hier heel erg blij mee. Voor die tijd had ik van goedkope telefoons, waar je eigenlijk niks mee kon. Dit maakte me helemaal niks uit, als ik er maar mee kon smsen en bellen. Carola had echter een Blackberry genomen en zij heeft me overgehaald om er ook eentje te nemen!

Ik heb een Blackberry bold 9700 en ben er zeer tevreden over. Als achtergrond heb ik de Tower bridge gedaan. Deze foto heb ik zelf gemaakt toen ik in December in Londen was. Ook staat er een balk onderin waar de snelkoppelingen in staan naar berichten, emails, smsjes, agenda, telefoonboek, internetbrowser en media.
Helaas heb ik wel al een kras op m’n scherm zitten. In het begin irriteerde het me echt enorm. Nu ben ik eraan gewend en valt het eigenlijk niet meer op.

Als achtergrond van m’n menu heb ik vrolijke stippen. In het menu staan alle handelingen die ik kan ondernemen met m’n mobiel. Ook kan ik apps downloaden en hier maak ik graag gebruik van. Ik heb bijvoorbeeld een app voor wordpress (wat ervoor zorgt dat ik veel te vaak bezoekersaantallen check), twitter en facebook.

Al met al ben ik super blij met m’n mobiel en ik zou echt niet terug kunnen naar een ‘gewone’ mobiel.

Wat voor mobiel heb jij?

16 thoughts on “Tag: Show je mobiel

  1. Leuke tag! Ik had deze blackberry hiervoor, en ik ben er minder over te spreken! Ik heb daarom nu een witte iPhone 4, een heerlijk toestel!

  2. ik heb de witte BB 9700, maar ik ben hem al weer zat na een jaar… toch jammer dat ik weer eens een 2-jarig abonnement heb 😦
    Heb jij zelf een thema gedownload?

    • Ja, ik heb een kerst thema en dan heb ik zelf een foto als achtergrond gedaan. Als ik gebeld word zie je nog een sneeuwpop xD

      • ik heb dat eigenlijk nog nooit geprobeerd.. een thema er op zetten, maar ik vind het effect van die gekleurde bolletjes wel erg leuk 🙂

      • Ze hebben zoveel verschillende thema’s en veel zijn ook gratis. Het enige wat ik vervelend vind is dat de manier waarop je iconen staan veranderd per thema

Geef een reactie

