NOTD: London’s Weather Forecast

London’s weather forecast is het tweede lakje van Catrice wat ik gekocht heb. Volgens mij was dit na de wk finale en besloot ik dat een grijs lakje erg goed bij m’n stemming paste. Nu heeft Catrice besloten dit lakje uit de collectie te halen, wat ik persoonlijk erg jammer vind. Daarom snel nog een swatch van dat lakje zodat jullie hem allemaal nog kunnen halen.

London’s weather forecast is een grijs lakje met een prachtige shimmer erin. Dit lakje dekt in 1 laagje als je voorzichtig lakt, meestal doe ik voor de zekerheid nog een tweede laagje eroverheen. Het lakje zelf vind ik erg geschikt voor in de herst en winter en is één van m’n favoriete lakjes. De houdbaarheid en formule is zoals we gewend zijn van Catrice. Aangezien ik dit lakje al een jaar heb is hij bij mij wel iets dikker geworden. Alsnog gaat het lakken ermee prima.

Doordat dit lakje uit de collectie kost hij momenteel maar €1,25!

Hebben jullie dit lakje al of gaan jullie dit lakje nog aanschaffen?

24 thoughts on “NOTD: London’s Weather Forecast

  1. Ik vind het een mooi lakje! doet me denken aan de LE Essence 50’s reloaded.. die blauw/grijze, alleen zou die wat donkerder zijn denk ik

  2. Deze lak is echt prachtig! Elke keer wanneer ik ‘m draag (en dat is eigenlijk veel te weinig) ben ik weer helemaal fan. Dit was ook één van mijn eerste Catrice-koopjes qua de Ultimate Nail Lacquers.

  3. Wauw, mooi gelakt! Ik heb deze ook en ik vind hem ook prachtig. Ik krijg wel altijd rare opmerkingen als ik deze draag (van mensen die alleen rode/roze nagellak gewend zijn)..

  4. Ik heb dit lakje nu voor de 2e keer aangeschaft, hij dekt heel mooi, superjammer dat hij eruit gaat, ik denk dat ik deze nog een keertje ga halen!

  5. Pingback: Catrice; Nieuwe nagellakken februari 2012 | a1001addictions

Geef een reactie

