What’s with the cattitude? vs. Blue berry ice cream

Met een steeds groter wordende stash is het lastig te onthouden welke kleuren zich precies in jouw nagellak stash bevinden.
Tijdens het snuffelen in mijn stash kwam ik twee licht blauwe lakjes tegen, welke op het eerste oog erg op elkaar lijken.
Ik besloot deze twee lakjes eens grondig te vergelijken om te kijken of het hier om een dupe gaat.

Het eerste wat opvalt is dat de flesjes totaal verschillend zijn. What’s with the cattitude van O.P.I bevat 15 ml. en heeft een ronde vorm. Blue berry icecream van Barry M bevat 10 ml. en is rechthoekig van vorm.

Ook de kwastjes zijn totaal verschillend, het kwastje van O.P.I is velen malen breder dan het kwastje van Barry M. Persoonlijk ben ik meer fan van het wat smallere kwastje van Barry M.
De substantie van beide lakken lijken ook totaal niet op elkaar, waar Blue berry icecream in twee laagjes dekte, had What’s with the cattitude nog een derde laagje nodig om volledig te dekken.

Dan nu het laatste deel van deze dupe test. Ik besloot om deze lakken naast elkaar op 1 hand te lakken, zodat ik duidelijk zou kunnen zien of het hier om dezelfde kleur gaat;


Het antwoord is duidelijk nee. Zoals je kunt zien is What’s with the cattitude een tint lichter dan Blue berry ice cream.
Toch vind ik beide lakjes erg mooi, en zou uit deze twee geen favoriet kunnen kiezen.

Welk lakje vinden jullie het mooiste?

19 thoughts on “What’s with the cattitude? vs. Blue berry ice cream

  1. Wauw, wat allebei een mooie kleurtjes! Ik hou echt van zulke kleurtjes, vooral in de zomer ❤ Ik kan ook niet kiezen welke ik mooier vind, ze zijn beide zo mooi (:

Geef een reactie

