NOTD; The Pinker The Better

The Pinker The Better was mijn allereerste Catrice lakje. Eigenlijk is dit lakje dus de oorzaak van mijn nagellak verslaving.
Iets meer dan een jaar geleden was ik opzoek naar een leuk roze lakje voor op vakantie, en dit lakje riep zachtjes mijn naam vanuit het schap.
Inmiddels heeft dit roze kleurtjes gezelschap gekregen van vele andere kleurtjes in mijn stash, en om heel eerlijk te zijn was ik dit lakje stiekem een beetje vergeten. Shame on me, misschien is dit wel het teken dat mijn stash teveel lakjes telt.

Nu ik dit lakje weer opnieuw heb gevonden in mijn stash, snap ik eigenlijk niet hoe ik dit lakje heb kunnen vergeten.
Ik vind de kleur echt prachtig, en het de naam die dit lakje heeft gekregen is ook perfect passend.

Dit lakje dekt volledig in twee dunne laagjes, en is ook nog eens heel goed te gebruiken om mee te stempelen.
Helaas is dit lakje niet meer verkrijgbaar, maar ik vond dit lakje toch de moeite waard om met jullie te delen.

Wat was jullie eerste lakje?

19 thoughts on “NOTD; The Pinker The Better

  1. Zo, wat een leuke kleur! Echt ‘BOOM In Your Face!’.
    Mijn eerste lakje zal er รฉรฉn zijn geweest van de Hema met parelmoereffect dat van wit naar roze en groen scheen. ๐Ÿ˜› Die droeg ik tot in den droevenis, toen ik 10 was. ๐Ÿ˜›

  2. Mooi lakje! Ik denk dat mijn eerste lakje een knalroze was van de hema, maar die heb ik een tijdje geleden weggegooit ๐Ÿ˜›

  3. Een heel leuk kleurtje! Wat leuk dat je nog weet welk nagellakje van Catrice je als eerste had! Ik geloof dat dat bij mij Sweets for my Sweets was, en Lucky in Lilac.

  4. Wat een geweldige kleur zeg. Catrice is een fijn merk. Jammer dat deze niet meer verkrijgbaar is.

    Je verwoord het trouwens leuk; ‘en dit lakje riep zachtjes mijn naam vanuit het schap’. Moest hier wel even om lachen, haha.

Geef een reactie

