Shoplog Düsseldorf

Afgelopen week zijn Carola en ik voor een kleine shoptrip naar Duitsland geweest. We wilden zo graag naar de Kiko en de Dm toe en daar zijn we ook eindelijk geweest. Het plan was om lekker veel te gaan shoppen en vooral om veel nagellak te gaan kopen. Kijken jullie mee naar m’n aankoopjes?


Alleerst een paar lakjes. Van links naar rechts: P2 – Funky   (€1,55), P2 – Groovy  (€1,55), Kiko nr 288 (€2,50), Kiko nr 345 (€2,50), Kiko nr 300 (€2,50).

P2 gouden crackle (€1,75), P2 zilveren crackle (€1,75), Catrice – Beam me up scotty (€2,45), Essence – style me holo (€1,75), Flormar striper zwart (€1,95), Flormar striper wit (€1,95)

Labello fruity shine (€1,45) en drie Balea maskertjes (€0,45 ps)

L’Oreal perfect clean (€3,95), Bebe goodbye make up (€4,45), Nivea nachtcreme (€4,25) en Bebe dag creme.

Balea oog make up remover, Essence nail polish remover en Maybelline dream matte powder.

Vleugel oorbellen (€4,95) en vlinder oorbellen (€5,95)


En als laatst nog een t-shirt van de Vero Moda. Dit shirt was volgens mij €16,95.

Zoals jullie kunnen zien ben ik erg goed geslaagd in Duitsland. Ik vond het heel erg leuk om daar te winkelen, maar het was wel heel erg vermoeiend. Ook hadden we wat moeite om de winkels te vinden. Al met al was het een erg geslaagde shoptrip!
Carola zal binnenkort ook haar aankoopjes laten zien.

26 thoughts on “Shoplog Düsseldorf

  1. Ooooh kwijl kwijl!! En alles zo goedkoop! Ik ga binnenkort met mijn vriend naar Berlijn. Hopelijk hebben ze die winkels daar ook…
    Blij om te lezen dat het geslaagd was trouwens 🙂

  2. Wat een leuke spulletjes hebben jullie geshopt – en mij iets heel moois meegenomen! – de Bebe Goodbye Make-up hydraterende crème, Balea oogmake-upremover en p2 lakjes vind ik zelf erg fijn!

    • De bebe goodbye make-up hebben we gekocht door de review op je site 😉 het klonk zo fijn dat we het zelf moesten uitproberen

  3. Mag ik even gillen? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH ik wordt hebberig van al dit moois op mijn scherm! Top aankopen!

  4. Wat een leuke aankoopjes! Ik moet ook maar weer eens hoognodig naar Duitsland om te beautyshoppen, alles is zoveel goedkoper. Die nagellakjes op de eerste foto zijn allemaal prachtig 🙂

  5. Pingback: Shoplog Düsseldorf #2 | a1001addictions

  6. oeh ik ga aankomend weekend naar dusseldorf en ik vroeg me af waar precies je de kiko lakjes kan kopen 🙂
    want ik heb op google gekeken maar kan geen adres vinden 😦

Geef een reactie

