NOTD; Strawberry ice cream

Afgelopen januari kwam ik in Londen voor het eerst in aanmerking met de lakjes van Barry M.
Sinds de eerste ontmoeting, ben ik verliefd op deze lakjes en is dit zeker een van mijn favoriete nagellak merken!
Helaas heb ik van dit merk maar 3 lakjes in mijn stash, maar in de stash van Tamara kwam ik dit lieve roze kleurtje met de naam strawberry ice cream tegen;

Dit lieve roze lakje is een creme lakje, wat dekt in 3 dunne laagjes. De droogtijd van dit lakje is redelijk snel, toch gebruik ik altijd mijn snel drogende topcoat van inm.

De houdbaarheid van de lakjes van Barry M is zeer goed, dit lakje heeft 6 dagen op mijn nagels gezeten. Na 6 dagen was ik toe aan verandering en heb ik dit lakje chiploos van mijn nagels gehaald. Jullie begrijpen nu vast wel waarom Barry M een van mijn favoriete nagellak merken is.
Helaas zijn de lakjes van Barry M niet in Nederland in de winkel te koop, maar je kunt ze wel gemakkelijk via internet bestellen. Dit ga ik dan ook zeker eens doen.

Wat is jullie favoriete nagellak merk? 

27 thoughts on “NOTD; Strawberry ice cream

  1. aahh wauww echt mooi! Die van mij is nu zeker KIKO! Aangezien ik nu in Frankrijk ben en KIKO om de hoek is kijk ik er regelmatig haha;D

    • Wij zijn laatst ook bij een Kiko geweest en wat een geweldige winkel is dat! Het is echt nagellak heaven

  2. Mooi! Deze heb ik ook (: Vergt wat oefening met aanbrengen (voor mij, ik was toen ik hem kocht nog een nagellak n00b) maar hij is prachtig en lief! Heb deze ook in Berry Icecream. Ik heb best veel favo nagellak merken: Barry M, H&M, Essence en Catrice. China Glaze vind ik fijn, maar die droogtijd is onuitstaanbaar.

Geef een reactie

