Opgemaakt; Kruidvat bodyfruit bodybutter

Langzaam aan ontwikkel ik naast een verslaving voor nagellak, ook een verslaving voor bodybutters. Ik heb er inmiddels al aardig wat opgemaakt, vandaar dat het weer eens tijd werd voor een opgemaakt artikel.

Kruidvat Body Butter Cranberry & Pomegranate laat je huid stralen net als de zomer zelf. Voel hoe soepel en superzacht ze wordt en laat de zonzoete geur je zinnen prikkelen. Zo lijkt het elke maand augustus.

Hoe ziet het er uit;
De bodybutter zit in een ronde pot en bevat 200 ml.
De deksel is vrolijk en kleurig.
Er zit geen beschermfolie onder de deksel wanneer je deze open maakt. Dit vind ik jammer, hierdoor zit er ook wat bodybutter aan de binnenkant van de deksel.

Hoe voelt het;
De bodybutter ziet er romig uit, een echte boter structuur.
Deze bodybutter in de geur cranberry&pomegranate heeft een licht roze kleur.
De butter zelf is makkelijk uit te smeren over de huid en laat geen vet laagje achter op mijn huid. Binnen 10 minuten na het aanbrengen van deze bodybutter kun je zonder problemen een strakke spijkerbroek aan doen.
Na gebruik van dit product voelt mijn huid zacht en soepel aan, en alle droge plekjes zijn verdwenen.

Duurzaamheid van het product;
Doordat deze bodybutter vrij gemakkelijk uitsmeert, heb je niet erg veel van dit product nodig.
Door de heerlijke zoete geur is dit product erg geschikt om in de zomer te gebruiken, ik heb met een pot van 200 ml ongeveer 2 maanden gedaan. Ik heb dit product dan niet dagelijks gebruikt.

Zou ik dit product opnieuw kopen?
Ja, om eerlijk te zijn is dit eigenlijk al de tweede pot bodyfruit bodybutter die ik heb opgemaakt.
Door de lage prijs en heerlijke geur is dit product zeker een aanrader.
Deze bodybutter is ook te verkrijgen in de geuren mango&papaya en coconut&shea butter.

Cranberry&pommegranate bodybutter maakt deel uit van de bodyfruit lijn van kruidvat.
Deze bodybutter is te koop voor € 2,49

10 thoughts on “Opgemaakt; Kruidvat bodyfruit bodybutter

  1. Momenteel gebruik ik de bodyscrub in deze geur en die is ook heerlijk! Als ik eindelijk eens door mijn voorraad body butters heen ben ga ik zeker die van het Kruidvat eens proberen!

Geef een reactie

