NOTD: Hema nr 81

De Hema is een winkel waar ik nooit echt naar de nagellak kijk. Om de een of andere reden heb ik altijd het idee dat de nagellak slecht is. Een vriendin van mij heeft hier geen last van en kocht als cadeautje voor me een lakje van de Hema. Laatst heb ik dit lakje eindelijk op gedaan en het heeft me heel erg verbaasd!

Dit is een blauw lakje van de Hema met de fantastische naam nummer 81! Dat vind ik eigenlijk al een minpunt, aangezien ik nummers echt niet kan onthouden. Namen zijn veel leuker en makkelijker te onthouden. Het lakje komt uit de long lasting collectie.
De kleur zelf vind ik erg mooi. Bij het maken van foto’s kwam ik erachter dat je bij twee dunne laagjes nog je nagellijn kon zien. Dit was me eerder nog niet echt opgevallen. Op de foto heb ik drie laagjes op. Met twee laagjes is het ook al redelijk dekkend, je ziet dan alleen nog je nagellijn in bepaalde hoeken. Het kwastje is redelijk dun en ik kon er goed mee overweg. Ook met de formule had ik geen enkel probleem. Over de houdbaarheid kan ik niet zoveel zeggen aangezien ik het lakje maar een aantal dagen op heb gehad. Het heeft in ieder geval 3 dagen op m’n nagels overleefd zonder te chippen of tip wear.
Over het algemeen ben ik blij verrast door deze nagellak en ik zal eens bij de Hema langs gaan om de andere kleuren te inspecteren.

Wat vind jij van Hema nagellak?

21 thoughts on “NOTD: Hema nr 81

  1. Wauwie, mooie kleur! Ik vind HEMA-nagellak wel goed… heb er niks over te klagen, maar vind het ook niet per sΓ© geweldig πŸ™‚

  2. De kleur is zeker mooi, zeg! Maar over het algemeen vind ik de kwaliteit van de nagellak van de Hema niet zo goed. Ik heb laatst een wetlook nagellak gekocht en mijn collega vertelde me al dat hij heel erg sheer was. Ik heb dus bij voorbaat al mijn nagels met een witte lak gelakt als soort van grondlaag… Daar overheen heb ik 4 of 5 lagen van die wetlook nagellak gedaan, en toen pas kreeg ik het gewenste resultaat. Al met al dus echt een hele avond voor de tv gezeten om alle lagen goed te laten drogen. Toen bedacht ik me: dit was Γ©cht mijn laatste Hema nagellak! πŸ™‚

    • Dat klinkt idd niet zo heel fijn. Ik vond deze lak wel goed werken, misschien dat het een beetje per lak verschillend is?

  3. Pingback: A flower in the garden of life | a1001addictions

  4. Mooi kleurtje!!

    Ik vind de HEMA nagellak wel fijn. Ik heb ook een aantal van de ‘long lasting’, ‘metallic’ en nog een collectie (naam kwijt), haha. Ik ben ook positief over de HEMA, en de prijs is heerlijk. Ik vind het ook erg jammer dat ze geen namen hebben. Dat had het echt leuker gemaakt.

Geef een reactie

