Jungle leaves

Afgelopen zondag liet ik jullie het lakje Welcome To The Jungle zien.
Ik vond het lakje opzich al erg mooi, maar wel een tikkeltje donker dus besloot ik om een nailart over deze lak te maken. Dit is het resultaat;

Door de enorme glans die deze lak heeft n combinatie met een topcoat, was het erg lastig om het resultaat goed en duidelijk op de foto te krijgen.

Ik koos voor een full nail design van big imageplate c, welke ik eventjes geleden bestelde.
Door de naam van dit lakje koos ik voor een blaadjes design, ik vond het wel passend bij deze lak.

Als stempellak gebruikte ik pixie dust uit de essence nailart magnetics lijn. Ik vertelde al eerder dat deze lakken geweldig zijn om mee te stempelen.

22 thoughts on “Jungle leaves

  1. Wow wat een mooie combinatie. Ik heb deze lak ook maar nog niet geprobeerd, maar deze combinatie is geweldig.

Geef een reactie

