Uitslag 50+ followers winactie

Op vrijdag 8 juli bereikte wij een mijlpaal in onze nog jonge blogcarriere; we bereikten namelijk de 50+ volgers op bloglovin.
Natuurlijk konden we dit niet zomaar voorbij laten gaan, want a1001addictions zou nooit zijn wat het nu is, zonder jullie!

Om dat te vieren besloten wij dat het tijd werd voor een winactie, met niet 1 maar 3 winnaressen!

De regels om deel te nemen aan deze winactie waren niet heel ingewikkeld en de comments, tweets en blogartikelen vlogen ons dan ook om de oren.
Vol enthousiasme deden jullie mee met deze “geweldige winactie”, zoals velen van jullie lieten weten in de comments.

Inmiddels is ons volgers aantal op bloglovin meer dan verdubbeld, en zouden wij aansluitend aan de 50+ followers winactie, een 100+ followers winactie kunnen doen. Zo enthousiast waren jullie.
Wij hopen dan ook dat jullie ons allemaal blijven volgen, ook na deze winactie.

Het liefst zouden wij jullie alle 91 deelneemsters aan deze winactie, een prijs willen geven. Maar helaas kunnen er maar 3 dames de winnaar zijn.
De volgende 3 winnaressen hebben wij gekozen via; http://classtools.net/main_area/fruit_machine.swf

De winnares van het eerste pakket is;

 

De winnares van het tweede pakket is;

En de laatste winnares van het derde pakket is;


Willen de winnaressen s.v.p hun adres binnen 1 week mailen naar; a1001addictions@hotmail.com
Zodat wij jullie deze prijzen zo snel mogelijk op kunnen sturen.

22 thoughts on “Uitslag 50+ followers winactie

  1. oeh, ik zie mijn naam bij de 3e staan.
    Helaas, maar de meiden die gewonnen hebben gefeliciteerd!
    Ik doe uiteraard weer mee met de volgende winacties!!!!!

    xx

  2. Jeaaaaah ik heb gewonnen wat super vet 😀
    Ik zie alleen dst ik 1 typfout heb in me email hihi.
    Liefs
    Nicky

Geef een reactie

