NOTD; Welcome To The Jungle

De nieuwe L.E collectie van Catrice, genaamd papagena, is al eventjes in de winkels te vinden.
Deze collectie heeft een jungle thema, met kleuren die je niet zou verwachten voor een zomer collectie. Al met al bevat deze collectie toch wel wat leuke items, en ik besloot om het lakje Welcome To The Jungle aan mijn stash toe te voegen.

Welcome To The Jungle is een erg aparte kleur, in mijn stash is geen enkel lakje te vinden dat hier op lijkt.
Nu ben ik ook niet zo’n fan van groene nagellak, dus dat zal ook een rol spelen.

Dit lakje bevat een gouden shimmer, welke erg mooi oplicht in de zon.
Zoals ik al zei is dit een erg apart lakje, het lijkt haast wel een heel klein beetje duochrome.
 De substantie van deze lak is erg fijn en lakt daarom ook prima. In twee dunne laagjes is deze lak compleet dekkend, en heeft van zichzelf al een flinke glans.
Met een topcoat wordt dit effect versterkt, en geeft dit een hoogglans finish.

Mocht je dit lakje nog ergens kunnen vinden in de schappen van het kruidvat/trekpleister, dan raad ik je zeker aan om dit lakje aan je stash toe te voegen.

Vanavond zullen we de winnaressen van de winactie bekend maken, hou onze site dus in de gaten voor de uitslag!

20 thoughts on “NOTD; Welcome To The Jungle

  1. Wauw dat ziet er super uit! Ik hou niet zo van groene nagellak, maar deze is wel erg mooi 🙂 Aaah, ik ben benieuwd naar de uitslag!

  2. ik ben ook niet zo’n fan van groene nagellak
    deze kleur is zeker niet lelijk maar ook niet een favo van mij 😉
    xx

Geef een reactie

