Aardbeien nagels

Het absolute zomerfruit voor mij zijn toch wel aardbeien!
Heerlijk op een witte boterham, op een beschuitje, in een fruitsalade of als garnering bij ijs.
Dit bracht mij op het idee om zelf eens aardbeien op mijn nagels te maken, ik keek wat rond op internet en ging aan de slag!
Voor deze aardbeien nagels heb ik het volgende gebruikt;
* Catrice Caught On The Red Carpet
* Konad groene stempellak
* Essence colour&go Mellow Yellow
* Nailart kwastje
* Dotting tool
Voor de basis van deze zomerse aardbeien nagels gebruikte ik een rood lakje van Catrice, je zou ook een roze lakje kunnen gebruiken. Het is wat je zelf leuk vind.
Allereerst bracht ik twee laagjes Caught On The Red Carpet aan, dit vormt de basis.
Hierna maakte ik bij mijn nagelriemen het kroontje van de aarbeien, ik gebruikte hiervoor een groene stempellak van konad. Dit werkte niet heel optimaal, de lak is vrij dik en droogt heel snel. Ik had geen andere groene lak in mijn stash dus moest het hiermee doen.
Ik gebruikte een dun nailart kwastje om de kroontjes mee te tekenen.
Als laatste haalde ik mijn dottingtool weer eens te voorschijn en plaatste met mellow yellow van essence gele stippen op het rode vlak onder het kroontje. Dit zijn de zaadjes van de aarbeien.
Het geheel kan je aflakken met een topcoat om de houdbaarheid te verlengen.
Al met al een hele simpele nailart, welke binnen drie simpele stappen klaar is.
Ik heb de smaak te pakken en ga eens kijken of ik nog meer fruitige nagels kan maken!
25 thoughts on “Aardbeien nagels

  1. heel goed gelukt!
    als ik dit zou maken *poef* weg nagels dan zou ik ze hebben opgegeten haha!
    ik vind aardbeien zoo lekker (L)
    maar je hebt het echt netjes! zo netjes zou ik denk ik niet kunnen…
    xx

  2. Super schattig! 😀 Ik denk dat ik nog moeite zou hebben met het maken van de groene blaadjes, oh en de stipjes ook want ik moet nog flink oefenen 😛 maar wanneer mijn nagels wat langer zijn wil ik dit absoluut proberen! ^^

  3. haha ik heb ze net (vanochtend) ook op mijn nagels gemaakt!
    ze zijn niet zow goed als op het plaatje maar ik vindt ze niet lelijk!
    (en ik mag zeker nog geen nep-nagels van mijn moeder want ik ben 11 jaar)

Geef een reactie

