NOTD: Edward

Als groot fan van Twilight (en van Edward) en van groene nagellak moest ik het lakje van Essence gewoon hebben! Edward is een glitterlakje, dat hoort bij de nail art twins van Essence. Dit betekent dat er ook nog een lakje is dat “erbij” hoort. Bella is een groene kleur, waar Edward dan overheen moet worden gedaan. Zelf heb ik Bella niet, dus heb ik Edward over een andere groene kleur gedaan.

Zoals te zien is bevat Edward drie verschillende vormen en grote van glitters in een doorzichtige basis. Op de bovenstaande foto’s heb ik slechts één laagje aangebracht. Er komen dus genoeg glitters vanaf. Om een hogere dichtheid van glitters te behalen is het mogelijk om meerdere laagjes aan te brengen.
Zelf vind ik glitterlakjes ideaal om een kleurtje wat specialer te maken. Helaas gaan glitters er zo lastig af. Edward is een mooi kleurtje en ik zal deze zeker vaker gaan dragen!

22 thoughts on “NOTD: Edward

  1. Wat een mooie kleur ! Ik heb ook zo’n nail art twins lakje, maar dan in het blauw. Inderdaad wel jammer dat je glitters er niet zo goed van af kunt halen..

  2. wauw!
    ik ben niet zo’n fan van groene nagellak maar dit is echt mooi… ben aan het twijfelen of ik het ook ga halen dit is zoo super!
    xx

    • Ze zijn bij de kruidvat te koop, maar niet bij elke winkel. Ze staan namelijk in de nail art afdeling en slechts de grotere kruidvats zullen die afdeling hebben

Geef een reactie

