Tag; The Sunshine award


De zon kan voor mij niet vaak genoeg en niet lang genoeg schijnen! Wanneer ik ‘smorgens gewekt word door de eerste zonnestralen, verdwijnt mijn ochtendhumeur als sneeuw voor de zon.
Het is dan ook niet voor niets dat ik graag rond november nog eventjes in het vliegtuig stap om wat zonnestralen op te pikken in Egypte.
Nu de zomer hier in Nederland ver te zoeken is, en we bijna niet meer weten hoe de zon er uitziet, ontving ik van de lieve Joyce de Sunshine award.
Om wat zonneschijn jullie kant op te sturen heb ik wat zonnige foto’s aan deze tag toegevoegd, enjoy!

De regels van deze tag;

  • Bedank de persoon van wie je deze tag gekregen hebt.
  • Schrijf een artikel hierover.
  • Beantwoord de volgende vragen.
  • Tag 10 personen van wie je vindt dat ze het echt verdienen en vertel ze dit.

1. Favoriete kleur;
Ik ben een echt meisje-meisje. Mijn favoriete kleur is dan ook roze, hoe knallender hoe beter!  

2. Favoriete dier;
Eigenlijk ben ik dol op alle dieren! Vroeger hadden wij dan ook een aardige beestenboel hier thuis. Honden, katten, konijnen, cavia’s, vissen en vogels we hebben het allemaal gehad.
Als ik dan echt een favoriet dier zou moeten kiezen, kies ik voor een hond. Zo lief en trouw als deze beesten zijn, ik zou ze niet kunnen missen.

3. Favoriete nummer;
Jarenlang was het getal 7 mijn favoriete nummer, vraag me niet waarom. Inmiddels is dit verleden tijd, wanneer ik een eindejaarslot koop eindigt deze toch meestal wel op een 3 of een 8.  Hoe ik bij deze twee getallen ben gekomen? Ik heb werkelijk geen idee. Ik ben niet in de 3e of 8ste maand van het jaar jarig, ik ben ook niet op de 3e of 8ste dag van een maand geboren. Ik vind beide getallen gewoon leuk.

4. Welk parfum draag je vaak?
Mijn parfum stash telt inmiddels negen parfums. Ik hou van afwisselen en pak daarom ook niet elke dag hetzelfde parfum.
Momenteel is hearts & daggers van Ed Hardy een favoriet, en ook Your fragrance van Replay vind ik heerlijk ruiken.
Ik hou van alles wat zoet, bloemig of fruitig ruikt.


5. Is er iets wat je altijd draagt en wat echt bij je past?
In 2004 kreeg ik van mijn vriend voor mijn verjaardag een ketting. Dit was mijn eerste verjaardag met hem als vriendje. Ik kreeg een zilveren ketting waaraan een hangertje hangt. In dit hangertje zitten vier gekleurde bolletjes (steentjes) onder elkaar. Deze ketting heb ik altijd om, ik heb hem sinds de dag dat ik deze ketting kreeg, geen moment meer af gedaan.

6. Wat is je passie?
Beauty, iets specifieker; nagellak en nailart zijn toch wel een passie van mij. Al zouden sommige mensen het meer als obsessie omschrijven haha.

Tevens vind reizen heerlijk, korte stedentrips of zonnige strandvakanties. Het kan mij niet vaak genoeg zijn.
Al heb ik een hekel aan koffers inpakken, zodra ik in de auto stap richting vliegveld ben ik al het koffer-inpak-leed direct weer vergeten.

7. Cadeaus geven of krijgen?
Natuurlijk zal ik niet protesteren wanneer ik van iemand een cadeautje krijg. Ik ben heel erg blij met alle cadeautjes die ik krijg, maar ik vind het nog veel leuker om cadeautjes te geven!
Blije gezichten wanneer je iemand gelukkig maakt met een cadeau, maakt het geven voor mij een feest.

 8. Wat is de laatste oogschaduw die je gebruikt hebt?
Ik zou het werkelijk waar echt niet weten! Ik heb al in geen jaren meer oogschaduw gebruikt. Wanneer ik op beautyblogs de meest prachtige ooglooks voorbij zie komen, neem ik mij elke keer voor om mij daar ook eens aan te wagen. Maar als het er op neer komt, gebeurt het gewoon niet.

9. Favoriete dag van de week;
Zondag. Eenmaal in de 14 dagen ben ik een heel weekend vrij, en dus ook een hele zondag. Vaak doe ik het dan rustig aan, slaap uit en ga ‘smiddags iets leuks doen samen met mijn vriend.
Op de andere zondagen ben ik aan het werk, wat ik absoluut niet erg vind, het komt mijn salarisstrookje aan het einde van de maand tengoede.

10. Draag je nu nagellak?
Ja! Je zult mij zelden tegen komen zonder nagellak op mijn nagels.
Met of zonder nailart, maar altijd met een lakje. Momenteel draag ik Essence uit de prism collectie van Nubar op mijn nagels.

Zo, wat een vragen waren dat!
Ik hoop dat jullie niet halverwege zijn afgehaakt en mij zo een stukje beter hebben leren kennen.
Nu is het tijd om deze tag te delen en ik geef hem daarom door aan de volgende 10 dames;
Nyria, Kelly, Lotte, Pam, Romy, Charile, Miranda, Claudia, Jody, Robin

14 thoughts on “Tag; The Sunshine award

  1. Erg leuk om te lezen, via de tags kom je toch steeds weer een beetje meer over elkaar te weten. Erg lief dat je mij getagd hebt, maar ik heb hem een tijdje geleden al gedaan! In ieder geval bedankt voor het taggen!

Geef een reactie

