Bloemen tattoo

Zoals ik al eerder heb laten zien zijn tijdelijke tattoo’s erg makkelijk om je nagels mee te versieren. Daarom besloot ik het nog een keertje te doen. Ik heb zelf 2 boekjes met 280 tattoo’s erin, dus er is ook nog veel keuze.

Als basis heb ik een neon roze lak van de hema gebruikt. Daarop heb ik een bloemetje geplakt. De tattoo komt uit een boekje wat ik gekocht heb bij de Action. Het resultaat ziet er erg ingewikkeld en moeilijk om aan te brengen uit, maar het is super makkelijk!

Ik heb nog wat tips om de methode goed toe te passen. Zorg ervoor dat je niet teveel water gebruikt anders scheurt de tattoo. Zorg ervoor dat je de tattoo lang genoeg aandrukt. Bij m’n ringvinger was dit mis gegaan en daarom zat deze tattoo er niet goed op. Als je de tattoo op je huid krijgt is dat geen probleem, met een beetje nagellak remover is dit zo weer weggehaald.

De tattoo boekjes zijn te koop bij de action voor €0,65 en er zijn drie verschillende versies.

28 thoughts on “Bloemen tattoo

  1. Super mooi! Je zegt dat je een lakje van de hema hebt gebruikt, maar je houdt een catrice lakje vast?

    • Ja klopt, dat lakje lag toevallig in m’n buurt toen ik de foto’s ging nemen, de hema lak was ik even kwijt

  2. Dat is echt een heel leuk idee! Volgens mij heb ik het andere artikel gemist ofzo, maar dit ga ik echt een keertje uitproberen (: Als je geen vaste hand hebt kan nail art best lastig zijn πŸ˜› Dit is ideaal ^^

  3. heel leuk idee.
    kan je dat tattoo boekje ook op de foto zetten? Of heb je dat al ergen in een artikel staan?
    Ik zou dat boekje namelijk ook graag willen aanschaffen.
    Zou je dat dus op de foto hierbij of bij een andere nail art willen zetten die er aankomt?
    (ik ben trouwens jaloers op de lengte van je nagels. Bij mij beginnen ze op die lengte meestal in de hoekjes te scheuren. Heb je daar ook tips voor om dat te voorkomen?)

    alvast bedankt.

    xxx

    • Ik zal even kijken of ik foto’s kan maken van de boekjes. Ik heb van mezelf altijd al sterke nagels gehad en heb nooit zo heel veel problemen met ingescheurde nagels. Als ze te lang worden dan breken de hoekjes bij mij ook af. Carola gebruikt zelf een knoflook basecoat, die erg goed werkt, misschien kan je dat eens proberen. Het artikel wat ze erover geschreven heeft is hier te vinden.

Geef een reactie

