NOTD; Got A Secret

De colour&go lakjes van Essence zijn er alle kleuren van de regenboog, en ook de prijs van deze lakjes is nog eens zeer aantrekkelijk.

Ik besloot om Got A Secret van deze collectie aan mijn stash toe te voegen;

Got A Secret is een licht grijze crème lak zonder poespas. Ondanks dat het nu zomer is, en ik over het algemeen meer en fellere kleur lakjes draag, vind ik dit een prachtig lakje.

Got A Secret dekt in 2 laagjes en droogt redelijk snel. Dit lakje heeft het 2 a 3 dagen uitgehouden op mijn nagels.

ps; Doen jullie al mee aan onze winactie?

23 thoughts on “NOTD; Got A Secret

  1. Vind deze zelf niet zo heel spannend, doet me iets teveel aan Skull & Glossbones denken van O.P.I. en die vind ik zo op van dat goedkope WC papier lijken qua kleur haha

  2. Wat mooi! Ik vind m echt heel mooi, vraag me alleen af of het mij zou staan met mijn getinte huidskleur. Ik denk dat ie net iets te licht zou zijn, helaas.

  3. De naam van het lakje doet me echt denken aan Pretty Little Liars! Wel een mooi lakje, vind hem zelfs een klein beetje paarsig overkomen.

  4. Ik vind het een erg mooi lakje, heb hem zelf ook een paar dagen terug gekocht. Ook al is het geen fel kleurtje, ik vind hem toch wel mooi in combinatie met zomers weer. 🙂

  5. Wat een mooi kleurtje ! Hier ga ik zeker weten ook nog even naar kijken als ik weer eens in de Kruidvat ben. Vooral een heel mooi lakje voor in de zomer, wauw :D!

Geef een reactie

