50+ followers winactie!!

Afgelopen vrijdag hebben wij een mijlpaal behaald. Wij hebben namelijk meer dan 50 followers op bloglovin! Om dit te vieren hebben we besloten om een winactie te houden, met niet 1 maar 3 prijzen!

Eerste prijs;

Mini orly setje pin-up
Sephora smoothing primer
Stamping nailart set by konad
Imageplate
H&M lakje french kiss
2 nagelwielen
Nail stickers
280 tattoos boekje
Onyx masker doekje

Tweede prijs;

Pineapple grunt zeep Lush
Cracking topcoat H&M in cracked black
Catrice Up In The Air
Marie lluy lak nr 64
Vissen ketting
Imageplate
Nagelstickers
Twee nagelwielen
Paarste striper van flexbrush
280 tattoos boekje
Onyx masker doekje

Derde prijs;
H&M lakje Ocean sand
Essence matte topcoat
Essence Where’s the party?
Oranje striper van flexbrush
Paarse glitters van konad
Twee nagelwielen
Imageplate
Sample van a ring of roses
280 tattoos boekje
Onyx masker doekje

Hoe maak je kans op 1 van deze prijzen;
* Volg ons op bloglovin en like dit bericht.
* Laat een comment achter dat je mee doet.
* Je moet in Nederland of België wonen om deel te kunnen nemen.

Hoe maak je extra kans;
* Twitter over deze winactie en tweet het volgende; 50+ followers winactie op http://www.a1001addictions.wordpress.com. Laat een link met je tweet achter in een comment (+1)
* Schrijf een blogpost over deze winactie (+2)

Meedoen kan t/m zaterdag 23 juli 2011 tot 23:59 uur.
De winnaars zullen op 24 juli bekend gemaakt worden.

We hopen dat jullie deze winactie leuk vinden en vol enthousiasme mee doen.
Wij wensen jullie allemaal veel succes!

Tamara & Carola

105 thoughts on “50+ followers winactie!!

  1. Wat een leuke winactie!
    Ik doe mee!
    Ik volg jullie al langer op bloglovin en heb deze post geliked.
    Ik heb alleen geen twitter of een eigen blog, dus dat kan ik niet doen.
    En natuurlijk gefeliciteerd!

  2. Wat een super leuke winactie zeg! Goed dat jullie boven de 50 volgers zitten!
    Ik heb het bericht geliked en doe natuurlijk mee πŸ˜€
    Ik heb jammer genoeg geen twitter anders had ik dat ook nog kunnen doen πŸ™‚
    xx

  3. Gefeliciteerd met 50+ volgers (:
    Ik doe zeker mee met deze supergave win actie! πŸ˜€
    Ik volg jullie al een hele tijd via bloglovin, heb het bericht geliked en heb getweet:

    Succes met het behalen van de 100+ volgers, al zal dat niet zo’n probleem zijn ^^

  4. Zooo leuke prijzen! Zou alles wel willen winnen eigelijk. πŸ˜›

    Ik volg jullie op bloglovin en heb het artikel geliked!! πŸ˜€

  5. Wat een gave winactie! Het ziet er echt super uit :D! Ik woon in Nederland, volg je op Bloglovin en heb dit bericht geliked, en ik doe ook mee hihi. πŸ™‚ Ik ga ook nog een blogpost schrijven over deze winactie, maar die komt binnenkort online. πŸ˜‰

  6. wat super leuk!! en natuurlijk heel veel gefeliciteerdjes van mij aan jouw πŸ˜‰
    ik kwam via via op jullie blog en ik vind het super leuk!! dus ik blijf jullie volgen natuurlijk <3!
    dus nu ga ik ff jullie volgen
    -ja ik volg jullie nu ;D
    -ik heb het bericht geliked
    -ik woon in Nederland
    -dit is de llnk van het twitterbericht πŸ˜‰ http://twitter.com/#!/GroeneveldKaren/status/91538131010076672
    en ja ik heb geen blog dus ik kan niet promoten ;( sorry

    damn! en ik vind dit een S-U-P-E-R actie en zoals ik al gezegd heb blijf ik jullie natuurlijk volgen
    xx

  7. Wat een leuke winactie!
    Ik volg jullie al een tijdje, maar dit is mijn 1e reactie. (schandalig)
    Maar als het goed is,
    volg ik jullie nu, heb ik dit bericht geliked, (ik woon in NL) en is dit de link van de tweet:
    http://twitter.com/

    ik hoop dat ik ga winnen!! Als ik een eigen blog had, had ik wrslijk ook een post hierover gedaan.
    Maar dat kan dus niet.

    xxx

  8. Wauw! Wat een super leuke winactie! Ik doe graag mee!
    Ik volg jullie al op Bloglovin en ik heb dit artikel geliked.
    Ik woon in Nederland.

    Liefs.

  9. Wat een superleuke winactie. Ik heb net jullie blog ontdekt, en vind hem nu al leuk. En natuurlijk doe ik mee met deze winactie.
    β€’ Ik volg jullie op bloglovin en heb dit bericht geliked.
    * Nou ja: IK DOE MEE! πŸ˜€
    * Ik woon in Nederland.

    Extra kans:
    β€’ Ik heb het bericht getweet: http://twitter.com/#!/jooolet/status/91558603860869120
    β€’ Ik heb er ook een post over gemaakt: http://joletastic.blogspot.com/2011/07/winactie-a1001additions.html

    • Leukewinactie!! =)
      Ik doe mee!! =)
      Oja, en me twitter bestaat uit mensen die niet van youtube houden van beauty, dus kan ik het niet rondsturen? En me blog heeft niet eens 1 viewer =( Dus dat kan ook niet maar ja…

  10. aaaa ! vet mooie dingen, !!!!! (aa’)
    ik zou ze supergraag willen winnen,
    en 24 juli ben ik jarig. xd,
    mooi verjaardags cadeautje :$
    xxxxxxxxxxxx,
    ps. ik heb getweet via xannemeijer πŸ™‚

  11. Wauw, gefeliciteerd! Ik zou graag mee willen doen maar ik ga over een paar dagen op vakantie, dus dan zou ik mijn adresgegevens enzo niet op tijd kunnen sturen. Maar wel heeeeele leuke prijzen zeg! Vooral de eerste prijs, echt super!

  12. Wauw! Hele leuke winactie! Ik volg jullie op bloglovin en heb dit artikel geliked en er over getwitterd. Mijn twitter is xxxLinaa en ik heb er natuurlijk over getwitterd

  13. hartelijk gefeliciteerd natuurlijk! & wat een leuke actie!

    Ik doe mee. (: Ik volg jullie via blogloving & heb dit artikel geliked.

  14. Oeh ladies, dit is echt een geweldige winactie, ik zit met grote ogen naar de hoeveelheid prijzen te kijken! Ik weet het wel hoor, I’m in! Ga meteen even voor jullie retweeten @JoyceNafzger! πŸ˜€

  15. gefelicteerd met jullie 50+ followers, ik doe graag mee aan deze leuke winactie,
    ik volg jullie via bloglovin & heb het artikel geliked!

  16. hele leuke winactie, met super mooie pakketjes !
    gefeliciteerd met je 50 followers, op naar de 500 πŸ™‚
    ik volg je op bloglovin en heb het bericht geliked
    de link van mijn tweet ;

    heel veel succes met je blog !

  17. Heeey gefeliciteerd!!
    Ik volg jullie al langer op bloglovin en heb deze post geliked πŸ™‚
    Groetjesss

  18. Pingback: NOTD; Got A Secret | a1001addictions

  19. Wat superleuk zo’n winactie, en wat veel!
    Natuurlijk doe ik mee: Ik volg jullie al langer op bloglovin en heb ik dit artikel nog niet geliked merk ik net… even doen! Okee nu heb ik jullie geliked πŸ™‚

    Ook heb ik een artikel over deze winactie op mijn site, dus als je even komt kijken?
    http://www.funandbeauty.blogspot.com
    Ik wens jullie veel succes met het uitkiezen van de winnarres en ga vooral door met jullie site! Liefs Rachel

  20. Superleuke winactie!
    Wauw dit vind ik allemaal zoooo gaaf!
    Ik volg je op bloglovin
    en ik heb dit artikel geliked ! (y)

  21. Wat een leuke winactie ik doe mee! Ik volg en ik heb geliked, en ik woon in Nederland helemaal goed dus dacht ik zo?

  22. Gefeliciteerd!
    Ik doe mee πŸ™‚
    Volgde jullie al op bloglovin en heb deze post geliket. Heb het ook getwittert (xPln)

  23. Ik doe graag mee, die orly lakjes roepen mijn naam:D ben zo benieuwd naar dit merk!
    ik woon in NL, volg jullie via bloglovin, heb jullie geliked en dit is mn tweet:

    Groetjes Amanda

  24. WAT EEN GEWELDIGE WINACTIE, heel erg bedankt πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ !
    serieus, wat een mooie prijzen (: !
    aaaaaah, ik hoop zoooo dat ik win ! maar ik ben vast niet de enige, dus iedereen heel veel succes. & tamara + carola, succes met de winnares uitzoeken !

    ik heb jullie geliked en dit is mijn tweet :

    http://twitter.com/#!/Ilseexx97/status/93301170294112256

    xxxxxxxxxxxxxx β™₯β™₯β™₯ !

  25. Super leuke winactie weer! Ik doe graag mee.
    Ik volg je op Bloglovin en ik heb dit artikel geliked. En ik woon in Nederland.

    Liefs.

  26. WOW, wat een super winactie! Ik doe héél graag mee en ik woon in België ik heb alles gedaan en voor extra kans heb ik ook een tweet gepost via @EllenLambrecht. Veel liefs en xoxo Ellen

  27. Allereerst mijn tweet : +1
    https://twitter.com/#!/xNadiaBbii/status/93686997541060608
    met plezier gedaan ofcourse!

    Daarbij volg ik de blog nu op bloglovin & heb dan ook dit artikel geliked.
    Woonachtig in Nederland, dus kan met een gerust hart meedoen πŸ˜‰
    Wat een superprijs zeg!
    Really, de persoon die dit wint mag zich wel héél gelukkig prijzen.
    Ik kan dit wel een superprijs noemen eigenlijk.

    Daarbij nog gefeliciteerd met je volgers,
    waarbij ik nu ook trots bijzit,
    enne blijf met plezier volgen en de artikels lezen!
    Zeer vlot en leuk geschreven.

    Doe zo verder!

    Liefs Nadia S.
    Xxx

  28. Wauw, super, wat een super leuke om gek van te worden winactie! Wat leuk dat jullie deze houden, ik denk dat heel veel meiden hier op af komen, eigenlijk weet ik het wel zeker! Ik volg op bloglovin, en heb geliked. Ook heb ik voor jullie getweet, alleen kan ik dat niet laten zien, want ik zit achter de apple, en dan kan dat niet ofzo. Ik heb het wel gedaan in iedergeval =D ! Veel succes verder! Liefs, Esmee.

  29. Wauw, super, wat een super leuke om gek van te worden winactie! Wat leuk dat jullie deze houden, ik denk dat heel veel meiden hier op af komen, eigenlijk weet ik het wel zeker! Ik volg op bloglovin, en heb geliked. Ook heb ik voor jullie getweet, alleen kan ik dat niet laten zien, want ik zit achter de apple, en dan kan dat niet ofzo. Ik heb het wel gedaan in iedergeval =D ! Veel succes verder! Liefs, Esmee Zeeman.

  30. Wauw, ik doe mee, zeker! Ik heb alles gedaan om meer kans te maken!
    Mijn twitter-acount is: esmeezeeman. Veel succes verder! Liefs, Esmee.

  31. Hoooo! SORRY! Ik wist niet dat ie al had verzonden, hij deed al zo gek! Nog een keer: Sorry!
    Lieeefs !

  32. Wow, wat een prijzen zeg!!
    ik zou graag kans willen maken op een van deze pakketjes, ik volg jullie op bloglovin’ en heb dit bericht geliked!
    Ik heb ook getweet voor een extra kans;

    Liefs, Deborah

  33. Gefeliciteerd met de followers! πŸ˜€ En super leuke winactie, ik doe graag mee πŸ™‚ Ik volgde jullie al met bloglovin, heb het bericht geliked en woon in NL. Ik heb getweet via @ArtByInora πŸ˜€

  34. Suuuuperleuke winactie! Echt, die drie setjes zijn suuperleuk en ik (en iedereen!!) wil ze supergraag winnen! Ik volg jullie op bloglovin, heb jullie bericht geliket. Ik woon ook in Nederland. Tenslotte heb ik ook getwitterd ( http://twitter.com/#!/xmichellevs). Ook heb ik een blogpost gemaakt! Ik hoop dat ik win!
    Liefs!

  35. ik doe mee met deze winactie.
    ik volg jullie op bloglovin en ik heb de post geliked
    verder heb ik geen eigen blog of twitter dus daarmee kan ik jullie helaas niet helpen

    xxxxxxxxxxx

Geef een reactie

