Review: Big image plate B

Maandag heb ik onze bestelling bij Dashicabeautyshop laten zien. Ik was het meest benieuwd naar de image plate en besloot deze meteen te gebruiken. Op de image plate zat een laagje folie zodat deze niet zou beschadigen. Dit laagje is er gemakkelijk af te trekken. De image plate is net een spiegel, zoals je op de foto hier boven erg goed kan zien. Dit maakte het erg lastig om er een goede foto van te maken, maar ik heb m’n best gedaan!

Dit is hem dan! Ik ben er echt verliefd op, hij is zo mooi! In totaal staan er 32 unieke designs op. Sommige designs zijn gespiegeld, zodat je hetzelfde design kan maken op allebei je handen. Echt super handig. De plaatjes zijn erg mooi, maar aan een image plate heb je niks als het niet goed stempeld.

Ik heb een paar designs uitgekozen en op een papier gestempeld. Zoals te zien is zijn de designs erg gedetaileerd, maar het mooist is dat alle kleine details mee worden genomen! Wat ik ook een pluspunt vind is dat deze designs breder en hoger zijn dan die van Konad. Ik heb zelf best lange nagels, dus de Konad designs zijn al snel te kort. Ook zijn m’n middelvinger en duim nagel te breed. Bij deze heb ik daar helemaal geen last van. Dit heb ik natuurlijk nog eventjes op m’n nagels getest.

Als basis heb ik Am I blue or green? van Catrice gebruikt. Met Copper Rulez! van Essence heb ik een design van image plate b erop gestempeld en het past! Het leuke ervan vind ik ook dat alle kleine details ook goed zichtbaar zijn. Met Konad had ik hier soms nog wel problemen mee.

Ik heb als schraper een oud pasje gebruikt van de ANWB. Hiermee blijft je image plate langer mooi.

Conclusie

Ik vind de image plate echt heel erg fijn om mee te werken. De designs zijn leuk en gedetaileerd. Ook vind ik de prijs een pluspunt, €15,99 voor 32 designs is helemaal geen geld. De verzending was ook heel erg snel. Ik weet zeker dat ik big image plate A ook nog ga aanschaffen!

De big image plate B kost  €15,99 en is hier te koop.

25 thoughts on “Review: Big image plate B

  1. Deze lijkt me echt handig! Omdat ik kunstnagels heb zijn de normale image plates van Konad altijd te kort en te smal. Deze is wel echt perfect. Mooie patroontjes ook.

  2. Leuk! Ziet er echt mooi uit. Ik heb nog nooit zoiets geprobeerd, het lijkt me wel lastig in het begin, maar dat zal ook wel een kwestie van oefenen zijn, denk ik zo.

  3. Wow, zo mooi! Zoiets wil ik echt heel graag hebben. Ik heb het al, maar die van mij doet het op een een of andere manier niet. Heel raar, maar deze is zo mooi!

  4. Pingback: Colour blocking | a1001addictions

Geef een reactie

