Konad; barok stijl

Enkele dagen terug lakte ik mijn nagels met twee verschillende lakjes. Op mijn nagels bleken deze lakjes bijna identiek aan elkaar te zijn. Ik besloot om de twee verschillende lakjes op mijn nagels te laten zitten, ik was immers de enige die wist dat dit verschillende lakjes waren.

Ik heb het over You belong to me en Am i blue or green?
Deze lakjes inspireerde mij voor een simpele, kleurige maar toch chique draagbare nailart.

Dit full nail design haalde ik van de large imageplate welke ik bestel op ebay.
Ik heb dit design opgezocht in mijn konad boekje, deze staat op plate m71.

Ik stempelde met copper rulez van essence. Dit is een magnetisch lakje uit de magnetics LE lijn van essence. Als magnetische lakjes zijn ze een ramp voor een mooi patroontje, maar om mee te stempelen zijn ze zeer geschikt!

25 thoughts on “Konad; barok stijl

  1. Prachtige combinatie! Ik hou ook heel erg van de Barok style! Dit printje vind ik super, ga hem snel eens opzoeken in mijn Konad spullen

  2. Wauw, leuk gedaan! Ik heb nog nooit gestempeld met de magnetics lakjes,maar eens gaan doen dan..

    Leuk blogje trouwens, ik volg je!

  3. Hele goeie combo! Ook leuk om te weten dat deze nagellak geschikt is om mee te stempelen. Ik heb hem zelf ook, maar nog nooit gebruikt! Thanks for sharing!

    Groetjes,
    Kim

Geef een reactie

