Webshop: Dashicabeautyshop

Velen van jullie zullen al bekend zijn met de webshop Dashicabeautyshop van Shirley. Al een hele tijd wilden Carola en ik hier een bestelling plaatsen. Na al m’n harde werk in Spanje besloot ik dat we er eindelijk mochten bestellen! Kijk mee naar onze bestelling.

We bestelden:

  • Big image plate B en C ( € 15,99 ps)
  • image plate C03 (€ 3,75)
  • diverse water decals (€ 0,99 ps)
  • diverse nail stickers (€ 1,25 ps)
Vooral naar de big image plate was ik erg benieuwd. Shirley heeft namelijk erg leuke designs uitgekozen en ze zijn breder dan de konad full nail.
Het bestellen bij de webshop ging heel erg makkelijk. Het uitchecken en betalen ging allemaal goed. Het fijnst vind ik dat je bij elke stap een bevestiging over de email krijgt. Als de betaling binnen is, krijg je een email dat het ontvangen is.
Ook het verzenden ging snel. Ik heb het zondag besteld en dinsdag kwam het binnen. Het pakket zelf was goed ingepakt en alles is heel aangekomen. Ik had zelfs moeite om alle plakband los te krijgen.
Ik ben heel erg tevreden over de webshop en zal er zeker nog een bestelling plaatsen!
Hebben jullie wel eens besteld bij Dashicabeautyshop?
15 thoughts on “Webshop: Dashicabeautyshop

  1. Ik heb hier nog nooit besteld, ik kan helaas niet zo goed overweg met het image plate systeem. Ben benieuwd welke nail-arts je ermee gaat maken 🙂

    • Een beetje oefening scheelt veel 😉 Ik kon er in het begin ook niks van en als ik het lang niet heb gebruikt dan moet ik ook weer eerst even oefenen. Ik ga binnenkort de B image plate reviewen!

  2. Pingback: Jungle leaves | a1001addictions

Geef een reactie

