The Body Shop Deep sleep dreamy pillow & body mist

Een poosje terug las ik over de dreamy pillow & body mist uit de deep sleep lijn van The Body Shop.
Ik besloot dit product bij mijn eerst volgende bezoekje aan The Body Shop mee te nemen, ik liet dit product zien in een collective sholplog. Velen van jullie wilden graag een review over dit product lezen. Na een test periode van 3,5 week is het vandaag tijd voor het oordeel!

Wat zegt The Body Shop over dit product;
Een sneldrogende, rustgevende spray ter bevordering van een goede nachtrust. Met een speciale technologie die ervoor zorgt dat er gedurende de nacht steeds actieve geurmoleculen vrijkomen door de bewegingen van je lichaam, waardoor je rustiger slaapt. Ideaal voor iedereen die op zoek is naar op de natuur geïnspireerde manieren om gemakkelijker in te slapen en uitgerust weer wakker te worden.

Klinkt dat niet ontzettend fijn? Ik was in ieder geval erg benieuwd naar dit product, want we hebben allemaal wel eens een periode waarin we wat slechter slapen. Deze deep sleep mist lijkt de ideale oplossing voor slapeloze nachten.

De deep sleep dreamy pillow & body mist zit in een flesje met spray dop. Door deze spray dop is dit product gemakkelijk over je kussen te vernevelen zonder dat je kussen direct nat is. Een flesje bevat 100 ml.

De mist zelf ruikt erg lekker, fris en kruidig. Deze spray bevat jujube en kamille. Van kamille weten we dat dit rustgevend en kalmerend werkt, een ideaal ingredient dus voor een deep sleep product.
Toch heb ik het idee dat ik verweg ook iets van lavendel ruik in dit product.

Conclusie; 
Ik heb dit product nu ongeveer een maand in huis, en inmiddels wel uitvoerig getest. Ik heb dit product niet iedere avond gebruikt om te kijken of ik verschil merkte in mijn slaap patroon.

Ik ben dol op de geur van deze deep sleep pillow & body mist. Wanneer ik besluit dit product niet te gebruiken, mis ik de rustgevende frisse geur op mijn kussen.
Ik heb het idee dat dit product mij inderdaad helpt om beter en langer te slapen, waardoor ik uitgerust wakker wordt.
Met slecht een paar keer sprayen, geniet ik van een goede nachtrust. Door de spray dop is dit product zuinig in gebruik, en kun je er zeker wel even mee vooruit.
Al met al ben ik zeer tevreden over dit product en was het zijn prijs van 15,- zeker waard.

Mocht je nu denken dit product wil ik ook, the body shop heeft nu sale.
Ik kwam op de Engelse site deze starterkit tegen voor maar 8 pond! Zeker een aanrader om even naar te kijken, je krijgt dan 60 ml deep sleep dreamy pillow & body mist, een body moisturiser, bad/douche schuim en een slaap masker in een leuk tasje.

12 thoughts on “The Body Shop Deep sleep dreamy pillow & body mist

Geef een reactie

