Roosjes tutorial

Roosjes vind ik erg leuk om als nail art te hebben. Daarom heb ik het al twee keer gedaan (nail art #1, nail art #2). Ik merkte dat de methode die ik hiervoor gebruikt heb niet helemaal duidelijk was. Daarom heb ik een tutorial voor jullie gemaakt!

Voor deze nail art heb je twee verschillende kleuren voor de roosjes nodig, een groene kleur voor de blaadjes, een nailart kwastje, twee cocktail prikkers en een papiertje. Ik heb voor de roosjes Lavender Breeze en Hot or not? van Catrice gebruikt en voor de blaadjes heb ik Easy peasy, lemon squeezy gebruikt.

Als basis voor deze tutorial heb ik Starboard van China glaze gebruikt. Alle kleuren kunnen echter gebruikt worden als basis, even als voor de bloemen!

Hier nog een paar foto’s van mijn resultaat.

24 thoughts on “Roosjes tutorial

  1. wow: zo mooi! Ik heb dit zelf ook een keer geprobeerd, maar niet op de manier wat jij heb gedaan. De volgende keer probeer ik dat, want dat van mij was toen mislukt. Leuke post!

Geef een reactie

